staM Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 BILEN ER SOLGT, MEN HAR NOE DELER IGJEN, TA KONTAKT PÅ PM. Midtkonsoll - solgt Rollo til bagasjerom - solgt Alle fire dørtrekk - solgt Har en hel bil jeg selger i deler. Det er en touring, 520, 1993 modell. Det meste er stort sett fint og greit. Si i fra hva du vil ha og legg gjerne ved et bud (hvis ikke så blir vi vel alltids enig) Her er et bilde av bilen, alt selges: Har ikke felgene på det første bilde, men har greie piggdekk fremme og piggdekk med dårlige pigger bak, på stålfelg. Har også noen dørtrekk og midtkonsoll fra M5, en ekstra luftmengdemåler, dynamo og litt forskjellig. Send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Bunnpanne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Er nok ikke interessert i å nappe av bunnpanna, nei. Men hele motoren går billig om du er interssert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Tåkelys og blink? er blinkene hvite ? totalt 600? ellers kansje bare tåkelysen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Den er god, sender deg PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Rustfrie jekkfester? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Sendt PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 trenger alt av vakumslanger til motor, coilene, alt av sensor på motor, spjeldsensor. Og hvilken farge på interiør, tenker da på sparkelister framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2012 Selger helst motor komplett. Går billig. Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 Skal begynne å sende bilder til dere som har tatt kontakt på PM også nå. Har mye deler i tillegg til en hel bil også - Dørtrekk, trekk til stolper, deksler, belter, soskjermer, forskjellige interiørlys, midtkonsoll og div i lyst skinn. - 3 stk luftmengdemålere, ulike typer - Dynamoer - To forskjellige ratt - Rollo til bagasjerom - Bryterpanel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 Har fått bud på 100,- for midtkonsollen i lyst skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2012 Opp! Jeg er klar til å skru av deler jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Opp hvor mye skal du ha får bakluke demper på venstre side?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Bilen er solgt, men har en god del deler. Ta kontakt for PM så kan jeg sjekke om jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå