johnja Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 FANTASTISK FIN Alpina du har !!! Jeg fikk ikke sett den skikkelig på E30Meet treffet .du forsvant så fort !! Vi får ta den igjen i år !! Takk for det, det var jo ikke dum skyss du hadde heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Å du din satan!!! Hadde så lyst på disse felgene! Kan jeg spør hvor mte du kjøpte de for? Svar gjerne på pm sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Kjøpte litt "ekstrautstyr" til hamann pg1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Jøss, hvor fikk du kjøpt dette fra så raskt? Litt smalere ytterbaner til bakhjula regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Hjelpe meg for et innpress! Er det negativt innpress på disse nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Du brukte ikke lang tid før det ble handla inn, nei Hehe.. GROMME hjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Jøss, hvor fikk du kjøpt dette fra så raskt? Litt smalere ytterbaner til bakhjula regner jeg med? Fikk tips fra torek, og bestilte dagen etter jeg hentet de Det blir 3,75" ytterbaner, de som sitter der nå er ca 5" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 En aldri så liten mandown med andre ord ? Neida, RÅE felger, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Dæven for en bilpark dette er inkludert F30 335i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 De var ikke, de er.....Men de er også til oppussing nå, de blir 100%, med pirelli pzero dekk. Og de skal på riktig bil selvfølgelig Hvem brukte du til å pusse dem opp? Jeg har en slik felg som desverre er kantkjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Oslo Felgretting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Fornøyd? Eller var det ingen kosmetiske skader kansje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Det var ikke mye skader nei, men det er nok ikke noe problem, tror han fikser det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå