helland Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 fyyy flate !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 Satan så kult! Felgene ble perfekt takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 tøff og spesiell bil! regner med kroken skal vekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Hvor får du kjøpt nye alpina striper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 Kjøpt fra alpina, både striper og emblem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 tøff og spesiell bil! regner med kroken skal vekk? Ja, men noen har rota bort dekslet, så i påvente av nytt, så kan den bare sitte der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Jeg fikk smugtitte litt på denne i dag, og den er vanvittig rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Hvordan har jeg ikke sett denne tråden før? Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 tok noen kjappe bilder i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Denne kunne jeg virkelig tengt meg! Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 hælvette, rå bil! er det din m3 i bakgrunnen og?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Dessverre ikke min m3, bare lagrer den litt. Får klare meg med touringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Touringene mener du vel? har vel m5en ena? Hvordan syns du biturbon går i forhold til m5en? Er biturboen orginal motormessig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Biturboen er helt original motormessig, også gearkasse og drivverk. I forhold til m5'n, så er den nok en vinner. Den "skyver" godt mye tidligere, og holder trøkket. Også Syns jeg det ble helt værst med alpinafelgene. Den skal inn igjen på tirsdag for montering av m-tech dørlister, og dekor på spoiler. Den skal også til full lakkbehandling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Et smykke av en bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå