Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har seg slik at motoren kutter ved 4tusen3-4 Rpm ved fult pådrag ! men vist eg slepper gassen forsiktig slutter den å kutte . går forbi 5 tusen .

Er ein Bmw E30 M40 motor som har gådt 152 tusen :) noen som har noen svar ?

Har sjekket plugger og ledning .renset tomgangs regulator . og sjekket for falskluft .

Skrevet

skjekk fordeler lokket og fordeler. kan være koridering på polene og rotor tupp.

Husker ikke helt heller om det sitter en turtals sperre i rotoren og da kan fjæra mista spensen.

Tror også jeg har vært borti at kontakt banen inne i luftmengde måleren er slitt vekk enkelte plasser, slik at signalet fra LLM forsvinner.

Kan oså være brudd i giveren som sitter på tennplygg kabel nr1 som går til ecu.

Skrevet

Hmm hvordan kan eg teste dette ? :)

Btw ! er det vaneleg å høre bensinpumpen starte når eg vrir på tenninga ? synst eg hørte det før bilen har vært litt meir tungstarta etter bensinpumpe skift . noen som har ein anelse ?

Skrevet

Jepp ! Etter eg bytet Bensinpumpe Kutter den på ca 60 kmt , mene kommer RETT ETTER :) byttet filter og slanger idag , for å være sikker sjekket rotor og fordeler låkk ,

Skrevet

Sjekket klaring mellom Triger Hjul Sensor , å renset denne sensoren .

Eg har ein mistanke om det kan være denne Bensintryksregulatoren ? hvordan kan eg teste for den at den fungerer ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...