Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må nok enda litt ned forran. Merker nå at det er problematisk å kjøre over fartsdumper eller lignende :P

Bare 3 uker til ACR/Sommertreffet. Skal prøve meg på banen med de 100 gampene som finnes i denne bilen :P Blir spennende. Morsom å kjøre da. Grep finnes det jo nok av :)

3xpfuaxjo9cag3pgqri7.jpg

pc4fll77lejblh356u3j.jpg

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Denne var fin tony ;) riktige touch ;)

Takk :) Det blei ikke helt etter planen med felgene men det får gå. Har andre biler som trenger oppmerksomhet og :)

Skrevet

Ja da har svingarmsforingene gitt etter. Rart ikke dette blei oppdaget på eu kontrollen. Bilen er ihvertfall ikke noe morsom og kjøre. Går skjevt, sporer noe jævlig å det rister når jeg kommer på tørr asvalt. Fant slakk i de foringene som holder fjæra og. Bestillte ihvertfall polyurethan til svingarmen og standard kulelager foring til fjærbrua. 5858d11e-4e64-3099.jpg

5858d11e-4e78-95c8.jpg

Håper dem kommer fort fra Koed så jeg rekker og montere, ta 4 hjulskontroll før treffet på ACR.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

• 3 weeks later...
Skrevet

Montert nye svingarmsforinger, stabstagforinger, tårnlager bak og de andre som var ved demperskåla. Bilen blei som ny :)

Klar for ACR er jeg ihvertfall :)

qcbhgqkg78kh1p0n9olz.jpg

auqwp24yg654v6fcz871.jpg

Runda nettopp 220000 også :)

3foidng53aeitg0sxhtn.jpg

Skrevet

Ja det hadde jeg og hørt. Men det løsnet heldivis ganske lett hos meg :) Hadde lånt meg en skjærebrenner i tilfelle dem satt men dem kom med en gang.

Skrevet

Ser bra ut denne :) Så den litt på treffet, også når du var på shell på fauske på torsdag om jeg ikke tar helt feil :P

Skrevet
Ser bra ut denne :) Så den litt på treffet, også når du var på shell på fauske på torsdag om jeg ikke tar helt feil :P

Takk :)

Jah stemmer, blei sulten så vi måtte ta pizza på Amigo. Vi blei ikke skuffet. God pizza :)

Skrevet
Aha :) Amigo? Vet ikke hvor det er :lol: Eneste jeg vet som ligner er Napoli :)

Napoli het det ja :P Var jo den jeg mente ^^

Skrevet
Traff deg i denne ved flyplassen i Tromsø i forrige uke, meget pen bil :D!

Takk takk :) Litt andre blinklys så blir det bra.

Fikk litt dilla på og gjøre noe motormessig. Får se når jeg er ferdig med E34a hva jeg finner på :)

Skrevet

Bilde fra pitten på ACR. Flere kommer :-)

b00b3cb3-0339-052c.jpg

Jeg å Kenneth venter på ferga sørover mot Mo.

b00b3cb3-0393-142a.jpg

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...