tonyku Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Må nok enda litt ned forran. Merker nå at det er problematisk å kjøre over fartsdumper eller lignende Bare 3 uker til ACR/Sommertreffet. Skal prøve meg på banen med de 100 gampene som finnes i denne bilen Blir spennende. Morsom å kjøre da. Grep finnes det jo nok av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coupe_Oslo Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Denne var fin tony riktige touch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Denne var fin tony riktige touch Takk Det blei ikke helt etter planen med felgene men det får gå. Har andre biler som trenger oppmerksomhet og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Ja da har svingarmsforingene gitt etter. Rart ikke dette blei oppdaget på eu kontrollen. Bilen er ihvertfall ikke noe morsom og kjøre. Går skjevt, sporer noe jævlig å det rister når jeg kommer på tørr asvalt. Fant slakk i de foringene som holder fjæra og. Bestillte ihvertfall polyurethan til svingarmen og standard kulelager foring til fjærbrua. Håper dem kommer fort fra Koed så jeg rekker og montere, ta 4 hjulskontroll før treffet på ACR. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Montert nye svingarmsforinger, stabstagforinger, tårnlager bak og de andre som var ved demperskåla. Bilen blei som ny Klar for ACR er jeg ihvertfall Runda nettopp 220000 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Det første bildet der av svingarmen. Det festet der med 3 bolter, knakk rett av med meg... P.g.a rust! Så pass på Ble en dyyyr sveisejobb på meg .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Ja det hadde jeg og hørt. Men det løsnet heldivis ganske lett hos meg Hadde lånt meg en skjærebrenner i tilfelle dem satt men dem kom med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Hehe, det er godt! Men jeg hadde ikke vert borti noen av boltene jeg. Hele festet løsnet under kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Ser bra ut denne Så den litt på treffet, også når du var på shell på fauske på torsdag om jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Ser bra ut denne Så den litt på treffet, også når du var på shell på fauske på torsdag om jeg ikke tar helt feil Takk Jah stemmer, blei sulten så vi måtte ta pizza på Amigo. Vi blei ikke skuffet. God pizza Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Aha Amigo? Vet ikke hvor det er Eneste jeg vet som ligner er Napoli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Traff deg i denne ved flyplassen i Tromsø i forrige uke, meget pen bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Aha Amigo? Vet ikke hvor det er Eneste jeg vet som ligner er Napoli Napoli het det ja Var jo den jeg mente ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Traff deg i denne ved flyplassen i Tromsø i forrige uke, meget pen bil ! Takk takk Litt andre blinklys så blir det bra. Fikk litt dilla på og gjøre noe motormessig. Får se når jeg er ferdig med E34a hva jeg finner på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 Bilde fra pitten på ACR. Flere kommer Jeg å Kenneth venter på ferga sørover mot Mo. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg