Gå til innhold

Tony`s E36 Touring / Solgt

tonyku
 Share

Anbefalte innlegg

Må nok enda litt ned forran. Merker nå at det er problematisk å kjøre over fartsdumper eller lignende :P

Bare 3 uker til ACR/Sommertreffet. Skal prøve meg på banen med de 100 gampene som finnes i denne bilen :P Blir spennende. Morsom å kjøre da. Grep finnes det jo nok av :)

3xpfuaxjo9cag3pgqri7.jpg

pc4fll77lejblh356u3j.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja da har svingarmsforingene gitt etter. Rart ikke dette blei oppdaget på eu kontrollen. Bilen er ihvertfall ikke noe morsom og kjøre. Går skjevt, sporer noe jævlig å det rister når jeg kommer på tørr asvalt. Fant slakk i de foringene som holder fjæra og. Bestillte ihvertfall polyurethan til svingarmen og standard kulelager foring til fjærbrua. 5858d11e-4e64-3099.jpg

5858d11e-4e78-95c8.jpg

Håper dem kommer fort fra Koed så jeg rekker og montere, ta 4 hjulskontroll før treffet på ACR.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Montert nye svingarmsforinger, stabstagforinger, tårnlager bak og de andre som var ved demperskåla. Bilen blei som ny :)

Klar for ACR er jeg ihvertfall :)

qcbhgqkg78kh1p0n9olz.jpg

auqwp24yg654v6fcz871.jpg

Runda nettopp 220000 også :)

3foidng53aeitg0sxhtn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut denne :) Så den litt på treffet, også når du var på shell på fauske på torsdag om jeg ikke tar helt feil :P

Takk :)

Jah stemmer, blei sulten så vi måtte ta pizza på Amigo. Vi blei ikke skuffet. God pizza :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff deg i denne ved flyplassen i Tromsø i forrige uke, meget pen bil :D!

Takk takk :) Litt andre blinklys så blir det bra.

Fikk litt dilla på og gjøre noe motormessig. Får se når jeg er ferdig med E34a hva jeg finner på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...