Yahoo Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Godagen, Har fått så grå/utbrendte lyktehus nå så vurderer å kjøpe nye lykter framme. Men liker ikke standardlyktene til e36 92mod.. Så spørsmålet mitt er... Noen tips til kule lykter som vil gjøre godt sammen med m3fanger og senk? Sleng gjerne opp noen bilder Og forresten; Har jo originalt separat blinklys, men vil lyktehus med blink inkludert passe med tanke på karosseriet/festene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Det fineste på en slik bil er orginale lykter med CCFL og m3 baklykter:) Slik som min gammle bil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Det fineste på en slik bil er orginale lykter med CCFL og m3 baklykter:) +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrE36as Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Hiver meg på enighetsbølgen! Hadde noe billige AE på E36 min, blir ikke like bra som orignale lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Syns det er penest uten CCFL ringer på E36 jeg...sikkert bare jeg som synes det,hehe Enig med baklyktene da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Hehe, nei du er langt ifra alene om det! Syntes det blir altfor "moderne" på en slik bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Helt enig med de over meg her at det er penest uten ringer på E36. Kjør på med svakt tonet original lykt, med oransje blink! Absolutt det peneste på E36 i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Helt enig med de over meg her at det er penest uten ringer på E36.Kjør på med svakt tonet original lykt, med oransje blink! Absolutt det peneste på E36 i mine øyne x1 Har personlig en stor fetisj for disse! Kombinert med oransje blinklys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Har mange sett nye gule tåkelys til E36 om noen er interressert. Sjekk finn linken min for mer info:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Jeg hadde CCFL-ringer i tre omganger på touringen. Til slutt ble jeg drittlei av at ballastene eller ringene røk, så jeg gikk tilbake til originalt oppsett, dog med bright white-pærer...likte det mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Hella sine med svart bakgrunn er fine, slik som på min gamle. Men de koster endel da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå