KKME30 Skrevet September 7, 2012 Forfatter Skrevet September 7, 2012 Denne var rå! Takk jør ike så veldig mye med denne akurat nå, holden på med en blå touring som får s38 ellers så er det husbygging i planene også e30 touring? E30 S38 er gøy, skikkelig gøy Jepp har en som trenger litt mer gnuff i håper det blir bra mangler litt småting men alt tar tid denne. D er ettpar rundt... RM kom jo bare i 15, må ha rs hvis du ska opp i noe større... Du he ikke trunklokk uten hull i liggende? Hmm he aldri sett nåen når eg e hittøve dei strøgan men:-p nei ije uden desverre:-p Di stenne for d meste i garasjene he du trunk me he hål ekstra t 2 dørs preface då? ja kunne tenke meg det nja vettije heilt vett ikje om an e heil men.. preface? e væll ingen forskjell på pre å facelift..
Lovlie Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 Vet du sånn ca. hvor mye dette har kostet deg?
A.Ertesvåg Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 Fin bil, liker att du gjør alt så odentlig !!
KKME30 Skrevet September 7, 2012 Forfatter Skrevet September 7, 2012 Vet du sånn ca. hvor mye dette har kostet deg? oppfiksingen? godt over tresifra vertfall Fin bil, liker att du gjør alt så odentlig !! takk
SpiXi Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 strøken e30 du har ser utrolig bra ut. bytte ut felgene eller tror den bilen din hadde kledd noen keskin håper min blir like strøken en dag
KKME30 Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2012 strøken e30 du har ser utrolig bra ut. bytte ut felgene eller tror den bilen din hadde kledd noen keskin håper min blir like strøken en dag takk hmm ja d var det får se til våren hva som dukker opp
KKME30 Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2012 slennger ut noen bilder jeg har tatt i det siste og litt som har sjedd fikk noen deler i posten som måtte på ferdig og på vei inn ijen fikk tak i noen m turbin felger får se hva jeg jør med disse med tiden prøvde dekslene på lm'ne og et jeg tok igår og et av touringen som har fått seg s38
KKME30 Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2012 Skal ikke selge turbin deksler da? Hehe blir nok beholdt
KKME30 Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2012 Denne har jeg sansen for, hmm Ja men det er godt noen liker bilen
tommyheimberg Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 Meget gjennomført og strøken bil!, følger deg i stillhet her:-)) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
KKME30 Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2012 Meget gjennomført og strøken bil!, følger deg i stillhet her:-))Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå