Adrenal1ne Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Hei! Fant nettopp ut at vinterdekkene mine er fra 2003 (1103). I forbindelse med dette tenkte jeg at det kanskje var på tide med å kjøpe seg noe "nyere". Har allerede vært på det lokale opphuggeriet, hvor jeg fikk et meeeeget bra tilbud på Hakka 7. 1200kr for fire brukte dekk + omlegging og balansering. Ikke spørr hvordan jeg har klart å kjøre på dekk fra 2003, det er bare heeelt rått. Har noen av dere erfaring med kjøp av brukt? Tips til hva man skal se etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Se etter produksjonsdato,, mm og ikkemist hvor mange pigger som er borte. Hakka 7 er jo ikke akkurat gammelt da det kom på markedet for bare noen år siden. Viss dekkene var gode så har du gjort et kupp da Hakka 7 er ganske dyre dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrenal1ne Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2012 Se etter produksjonsdato,, mm og ikkemist hvor mange pigger som er borte. Hakka 7 er jo ikke akkurat gammelt da det kom på markedet for bare noen år siden. Viss dekkene var gode så har du gjort et kupp da Hakka 7 er ganske dyre dekk. Takk for svaret. 1. Produksjons-dato: Maks 4 år? 2. Pigger: Hva mange pigger må mangle for at det skal være alt for mange? 3. Mønsterdybde måler: Noen som vet hva en slik en koster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Jeg ville ikke kjøpt så gamle brukte dekk. Holder kanskje denne og neste sesong, men egenskapene blir jo langt ifra som nye. Dekk er ferskvare http://www.dagbladet.no/dinside/2006/10/30/481207.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Dekk er ferskvare, og dyrt hvis man ikke har penger. Jeg kjøper alltid brukte dekk ( mest fordi jeg er student ), og det tilbudet der er meget bra hvis det er en god del mønster igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Se etter produksjonsdato,, mm og ikkemist hvor mange pigger som er borte. Hakka 7 er jo ikke akkurat gammelt da det kom på markedet for bare noen år siden. Viss dekkene var gode så har du gjort et kupp da Hakka 7 er ganske dyre dekk. Takk for svaret. 1. Produksjons-dato: Maks 4 år? 2. Pigger: Hva mange pigger må mangle for at det skal være alt for mange? 3. Mønsterdybde måler: Noen som vet hva en slik en koster? dekk er ferskvare ja... 4 år gamle dekk er jo ganske gamle da, ville heller kjøpt nye da. Mønsterdybdemåler får du slengt etter deg eller kjøpt for 20 spenn på biltema eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå