håk Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Har fiksa strømmen til de nye ae'ene mine, men er kun den ene (ytterste) tingen som lyser på hver side. Hva gjør jeg feil? Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Du må nok koble deg inn på parklyset ja, fjærne den gammle park pærer. Holder mer en nok med en strøm tyv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Du må nok koble deg inn på parklyset ja, fjærne den gammle park pærer. Holder mer en nok med en strøm tyv. Strømtyv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Kan jo komme til meg i Oslo, så kan jeg lodde for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Dette er en strøm tyv. Da slipper du og klippe eller skade noen kabler. Fåes på biltema, clas ohlson, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Dette er en strøm tyv. Da slipper du og klippe eller skade noen kabler.Fåes på biltema, clas ohlson, osv. Med tanke på at ledningsnettet består av vantette koblinger ellers, så er vel ikke akkurat dette og anbefale. Ved bruk av en slik så har du IKKE ett tett ledningsnett der lenger. Ville heller brukt kabelsko og krympestrømpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Dette er en strøm tyv. Da slipper du og klippe eller skade noen kabler.Fåes på biltema, clas ohlson, osv. Med tanke på at ledningsnettet består av vantette koblinger ellers, så er vel ikke akkurat dette og anbefale. Ved bruk av en slik så har du IKKE ett tett ledningsnett der lenger. Ville heller brukt kabelsko og krympestrømpe. Husk at koblingen så klart gjøres inni lykten bak det vantette dekselet. Og krypme strømpe kan også brukes på en tyv. Så uansett er det tett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Har fiksa strømmen til de nye ae'ene mine, men er kun den ene (ytterste) tingen som lyser på hver side. Hva gjør jeg feil? Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Sikker på at de er kobla riktig da? ellers kan det være feil på produktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 hm, trodde ikke det var mulig å gjøre feil, men er vel slik at det kun er den ene ringen på hver side som får strøm... skal få en kompis til å se på det i dag, håper det ordner seg! I tillegg la jeg ringene rett ved pærene, ikke mellom glassa, slik at man ikke så lett ser at det er "ringer" som lyser... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå