Madde Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Fant noen xenonlykter til bmwe46 på ebay for 400-500 dollars. er dette noe man kan kjøpe? eller får man katta da? og hva annet må fikses på bilen for å få det godkjent evt?
*MrB* Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Hvis du har tenkt å bygge om fra ikke-xenon til xenon, og samtidig få det godkjent, så må du bla. montere lyktespylere og automatisk høydejustering. Høydejustering inkluderer en liten sensor på for og bakaksel, som måler bilens vinkel og justerer lyshøyden ut fra det. Fullt mulig, men spesielt billig blir det ikke.
SweetBMW Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Hvis man er nevenyttig så klarer man legge opp ledningene til dette selv. Men kan bli vanskelig. I tillegg trenge du ny LCM da, dette kan også være kinkig å få tak i brukt pga denne er kodet til bilen din. Men alt går hvis man har know-how
Madde Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 Ok.. hmm dette hørtes stress ut men bilen har lyktespylere fra før og den har justerbare lykter .. ser hvertfall sånn ut når man starter den.. (de går ned og opp) men hvor vanskelig er det å få disse til å bli automatiske? ligger det koblinger klare for å montere de følerne som justerer lykten automatisk?
SweetBMW Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 På den bryteren hvor du slår på lysene, har du ett sånt "dimme" hjul eller har du to? Ser din slik ut? Hvis du kun har ett hjul med sånn dimmesyumbol på så har du automatisk lysjustering og du kan installere xenon lovlig om du har lyktepsylere Da er det bare å koble på xenon lykter og kode om bilens lysmodul.
Madde Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 takk for svar.. vet faktisk ikke. tror det kun er et, skal sjekke når jeg kjøre hjem etterpå. men når man sammenligner lykter på ebay til 450 dollar mot gs sin pakke på 14 000,- vil det være ekstrem forskjell? eller kan de på ebay faktisk funke? det var visstnok alt i en pakke
SweetBMW Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 De på ebay kan funke. Jeg har depo lykter på min som erstatning for originale, de har fester for ballaster og lyktespylere de også. Bare pass på ikke kjøpe noe jall.
Madde Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 Ja de het depo.. så fine ut med dimmefunksjon og. håpte jo dette var plug and play, har lyktespyler og eljustering av lykter, men er det mye mas å få på plass sånne følere som justerer lykt etter bilens posisjon? er vel egentlig kun det jeg trenger.?
SweetBMW Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Det har du allerede. Hvis du ikke har jsutering på lysbryteren din sånn 1,2,3 bryter, så har du auto justering
Madde Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 uff .. har sånn 1,2,3 bryter men den justerer seg jo akkurat når man starter.. kan det være så mye jobb for å få den helautomatisk? regner vel med at jeg får bektreftet min frykt nå
SweetBMW Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Det er en selvtest som gå¨r når du starter bilen. Ja da er det litt jobb med å trekke ledninger osv. Så ikke verdt det i utgangspunktet. Men sjansen for å bli tatt hvis du stiller lysa dine ordentlig slik at de ikke blender er relativt liten da, i verste fall er det jo bare bytte tilbake
Madde Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 hehe sant nok. har en dimmer for speedo og et hjul som justerer lyktehøyde.. irr. får vel heller gå for en halo angeleye i stedet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå