Gå til innhold

318is Turbo - Filmsnutt fra E30Meet S.18 ;)

Anbefalte innlegg

• Svar 268
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da har jeg fått liv i bimmern! ;-) går ikke på tomgang i det heletatt, men starter da:-) skal kjøre den en tur på lørdag så stempelringene får utvidet seg, alt av elektronikk funker som faen, null feilkoblinger;-) mapping på tirsdag! kommer et lite klipp senere av oppstarten;-)

Skrevet

Var hos christer i går for å mappe bilen, men hadde problemer med å få kontakt med kdfi'en en stund, men det ordnet seg. Han prøvde å få justert den på tomgang, men kdfi'en viste feil lufttemp, vanntemp og noe andre greier, så det ble bare feil når han justerte verdier i tabellen.. Han snakka med anders så vi reiste opp til han med bilen. Anders hadde ikke tid til å se på bilen den dagen, men han sa at alt var null problem å fikse:P så bilen står der nå og er kanskje klar til fredag, så jeg får kjørt den til PBC igjen ;)

Skrevet

Skulle nok ha kjøpt spurt av Anders med en gang så hadde du sluppet problemer med det :P hehe, men bra du fant en løsning på det da ;)

Skrevet

Bilen står fortsatt hos anders, han sliter med å få justert den.. muligens levere det til kimmit igjen hvis han ikke får ordnet det i mårra.. brukt over 3000 ekstra på det sprutet allerede :/

Skrevet

Nå går bilen! :D hadde litt for store dyser, så må skifte dem senere.. mappa den bare langs veien nå da, så fikk ikke bremsa den i benken.. men anders trudde det var rundt 300-350 hk :D sleit litt med for mye ladetrykk, en av det første pullene havna trykket på 2.05 bar :P og hadde rundt 1 bar på rundt 1500rpm, men nå kjører jeg med 1,5 bar, og det drar godt! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...