Johanzn Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Skrevet Juli 8, 2012 Nei, dem er tomme:-\ har venta på det siden onsdag..
Johanzn Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Skrevet Juli 13, 2012 Da har jeg fått liv i bimmern! går ikke på tomgang i det heletatt, men starter da:-) skal kjøre den en tur på lørdag så stempelringene får utvidet seg, alt av elektronikk funker som faen, null feilkoblinger;-) mapping på tirsdag! kommer et lite klipp senere av oppstarten;-)
petterl Skrevet Juli 13, 2012 Skrevet Juli 13, 2012 Gratulerer så mye Godt å få første oppstart unnagjort
Anders92 Skrevet Juli 13, 2012 Skrevet Juli 13, 2012 Det gleder je meg til å se! Burde bli godt fungerende hester med fint register
lienback Skrevet Juli 15, 2012 Skrevet Juli 15, 2012 Elsker og følge med på akkurat sånn som dette!!! Skam nice gjort!
Johanzn Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Skrevet Juli 18, 2012 Var hos christer i går for å mappe bilen, men hadde problemer med å få kontakt med kdfi'en en stund, men det ordnet seg. Han prøvde å få justert den på tomgang, men kdfi'en viste feil lufttemp, vanntemp og noe andre greier, så det ble bare feil når han justerte verdier i tabellen.. Han snakka med anders så vi reiste opp til han med bilen. Anders hadde ikke tid til å se på bilen den dagen, men han sa at alt var null problem å fikse:P så bilen står der nå og er kanskje klar til fredag, så jeg får kjørt den til PBC igjen
bjornar-a Skrevet Juli 18, 2012 Skrevet Juli 18, 2012 det var kjipt att du ikke fikk bremset da. men godt og høre når det er lett og fikse
petterl Skrevet Juli 18, 2012 Skrevet Juli 18, 2012 Skulle nok ha kjøpt spurt av Anders med en gang så hadde du sluppet problemer med det hehe, men bra du fant en løsning på det da
Kvasi Skrevet Juli 18, 2012 Skrevet Juli 18, 2012 Satt rett type sensorer i sprutet? kdfi er vel ripof av MS2, er det ikke? Isåfall vil du sikkert finne dette litt interressant: http://www.msextra.com/forums/viewtopic ... 91&t=44289
mropsahl Skrevet Juli 18, 2012 Skrevet Juli 18, 2012 Mr kristiansen hadde fiksa det der med en gang Øyvind, han hadde tilogmed gatemappa bilen for deg for å luke ut eventuelle feil i forrkant av mapping
Johanzn Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Skrevet Juli 21, 2012 Bilen står fortsatt hos anders, han sliter med å få justert den.. muligens levere det til kimmit igjen hvis han ikke får ordnet det i mårra.. brukt over 3000 ekstra på det sprutet allerede :/
Johanzn Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Skrevet Juli 22, 2012 Nå går bilen! hadde litt for store dyser, så må skifte dem senere.. mappa den bare langs veien nå da, så fikk ikke bremsa den i benken.. men anders trudde det var rundt 300-350 hk sleit litt med for mye ladetrykk, en av det første pullene havna trykket på 2.05 bar og hadde rundt 1 bar på rundt 1500rpm, men nå kjører jeg med 1,5 bar, og det drar godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå