JayDawgKL Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Yo. Bilen som jeg hadde store planer for, da den var skadefri med minimalt av rust, møtte sannsynligvis sin ende i helgen da jeg ble påkjørt bakfra og dyttet over i motsatt kjørefelt hvor jeg møtte på en Toyota hilux. Har ikke fått noen offisiell takst på skaden enda men regner med den ligger på ca. 70 000kr Noen som har en mening om hvor mye ca. jeg kan regne med å få i skadeoppgjør for bilen? Har egentlig mest lyst til å beholde den, rette og utføre planene jeg hadde. Ytstyr jeg kan ramse opp i farta: Aircondition El takluke El vinduer x2 Avtagbart hengerfeste Fattige stoffseter med varme og armlener Tåkelys Lakkerte fangere Shadowline Originalt sound system V8 Front Sideskjørt Modifikasjoner: Overhalt og byttet til 140A Dynamo M5 Girkonsoll M5 Girkule med lys Er også påkostet en del den siste tiden da jeg har byttet alle slitte/skadde deler med nytt. Har en del saker liggende til bilen som skulle på til sommeren igjen: M5 3.8 Bremser, sandblåst lakkert og overhalt Nye M5 3.8 Bremseskiver og klosser Stålomspunnede bremseslanger Smoked Blinklys Alt av servicedeler Masse småting som jeg ikke kommer på i øyeblikket. Var planlagt: M52B28, M5 drivlinje Custom Eksos med grenrør Mtech med hellakering attåt. M5 Interiør Sorte DE 4xEl vinduer Mtech2 Ratt Coilovere Ny original låspakke med fjernstyrt sentrallås og alarm ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Du bør ramse opp utstyrsliste, skinn elr ikke? El vinduer? Noe modifikasjoner? OSv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JayDawgKL Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 er kjedelig når sånn skjer.. men du hadde da riktig "oppskrift" til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Du må forberede deg på å krangle ihvertfall. De vil trolig prøve å tilby det samme som en råtten en de finner på finn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Du må forberede deg på å krangle ihvertfall. De vil trolig prøve å tilby det samme som en råtten en de finner på finn. Det stemmer.. Når jeg vraka 523iA e39'n min for 3,5år siden så tilbyder di meg først 70.000... Klaga masse og endte opp med å gå 110.000 utbetalt isteden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lerbukt Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 fin bil dette her assa! en e34 er alltid en fin bil å mekke på, blir fort veldig tøffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå