e30 tic Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 er det bare jeg som ikke kommer inn på forumet eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Gutte klubben. Er vel en annen tråd her inne om denne klubben . Skrev litt om hvordan denne klubben var for 20 år siden og da fikk jeg noen sure pm fra noen som er/var i styret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Er vel mer MikkeMus-klubben Ventet å få noen pm jeg også da jeg har uttalt meg negativt tidligere og. Virker som styre og stell har gått lei som igjen fører til at medlemmene har gått lei. Den gjengen der har iallfall fått de siste kronene fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Hadde de tenkt LITT fremsynt, så hadde styret vedtatt å kjøpe bimmers.no og kastet sitt eget forum til skogs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Jeg som hører til Hordaland har vært med i noen år og møtt opp på et par arrangement, men føler liksom at det er vanskelig og "komme inn i varmen". Får inntrykk av at det er en veldig sammensveiset gjeng som er der, (som er bra det) men ikke så lett og komme til for nye folk liksom. Har du tenkt deg på sladdetreff neste helg i regi av bmwccn hordaland? Har vurdert det, må bare få med meg en kompis. Kan legge til at jeg meldte meg inn for to mnd siden ca, har til gode å få noe innmeldingsbevis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Hadde de tenkt LITT fremsynt, så hadde styret vedtatt å kjøpe bimmers.no og kastet sitt eget forum til skogs. Jepp. Hadde kosta 1/4 av prisen på det "nye" forumet deres (om jeg husker prisantydningen til Gunnar rett), de hadde allerede hatt stor aktivitet og et godt utgangspunkt for viderebygging av nettstedet. MEN, om man ser på slik de holder på nå... De hadde vel stengt bimmers så det kun var åpent for medlemer, og dermed drept bimmers også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Er jo ingen innmelding i mitt tilfelle, men en fornyelse. Har sendt mail til webmaster ja og fått svar, men han har ingenting med medlemskortene å gjøre. Hjelper lite at en person er oppegående når resten er i dvale.Og hvorfor skal de samle opp? Venter de på innmeldingene/fornyelsene som aldri kommer? Derav kommer det aldri noe medlemskort heller Da er det jo idiotisk at de skriver på siden sin at de som har problemer med innmelding skal ta kontakt med webmaster. For en gjeng.... Det at det faktisk viser seg at folk ikke får medlemsbevis engang er jo bare trist, dette burde jo være rutine. Jeg betaler ikke i år, å være støttemedlem her trolig uten å få så lite som ett bevis engeng frister lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Det som er dumt er at du må betale med paypal for at de skal kunne registrere betalingen på nettsiden deres (noe de ikke klarer likevel). Dermed forsvinner kvitteringsmuligheten du hadde før i nettbanken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Jeg har ventet på et medlemskort som jeg skulle få tilsendt i over 6 måneder nå, men jeg bryr meg ikke. Medlemsskapet mitt går ut i mai, å det kommer ikke til å bli fornyet før det skjer drastiske endringer i klubben. Se på årets landstreff f.eks, det er lagt til oppdal på en parkeringsplass med hytter. I alle tidligere år har hovedtreffet blitt arrangert med et stort fokus på banekjøring (og i de siste årene med et økende fokus på utstilling i tillegg) men nå blir det plutselig stopp. Begynner å lure på om klubben har noe uoppgjort med våler/rudskogen, som gjør at de ikke får leie banen siden de "ungår" dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Eller kanskje det er ett evig mas om ALT FOR MYE banekjøring fra mange medlemmer som gjør at de ønsker å tilfredstille disse også. Selv om jeg kjører på bane synes jeg det er bra det blir litt mer fokus på sosiale treff også. For ikke å snakke om alle som klager på at alle treff er på Østlandet. Oppdal er jo overkommelig avstand for mange, også de ett stykke nordfra. Det blir nok banetreff likevel ser du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Det som er dumt er at du må betale med paypal for at de skal kunne registrere betalingen på nettsiden deres (noe de ikke klarer likevel). Dermed forsvinner kvitteringsmuligheten du hadde før i nettbanken. Du får kvittering på mail ifra PayPal. Er ikke det godt nok? Godt nok for meg hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anvaage Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Ble medlem i bmwccn i fjord sommer, og har fortsatt ikke motatt værken medlemskort eller noe form for velkomstpakke, bare bladet. synest egentlig det var penger rett i dass da forumet er dødt, ivertfall i forhold til her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Det som er dumt er at du må betale med paypal for at de skal kunne registrere betalingen på nettsiden deres (noe de ikke klarer likevel). Dermed forsvinner kvitteringsmuligheten du hadde før i nettbanken. Du får kvittering på mail ifra PayPal. Er ikke det godt nok? Godt nok for meg hvertfall. Det har ikke jeg fått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Det som er dumt er at du må betale med paypal for at de skal kunne registrere betalingen på nettsiden deres (noe de ikke klarer likevel). Dermed forsvinner kvitteringsmuligheten du hadde før i nettbanken. Du får kvittering på mail ifra PayPal. Er ikke det godt nok? Godt nok for meg hvertfall. Det har ikke jeg fått. Da ligger nok feilen i din paypal konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Det vet jeg ingenting om. Ikke brukt den på flere år før denne betalingen. Kontoen blir vel deaktivert etter en viss tid ikke i bruk? Mener jeg gjorde en hurtigregistrering bare for å kunne gjennomføre betalingen til BMWCCN. Mulig det som er årsaken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå