Gå til innhold

Jan Magnus E30 M-Tech2 Turbo.


jan magnus
 Share

Anbefalte innlegg

Trenger sårt en eu kontroll på denne bilen. Den som har mulighet/ vet om noen kan sende meg PM . Det blir lett en liten bonus ved siden av for den som tar på seg jobben. De fleste vet hvilken stand denne bilen er i og vet at det ikke er noe større "feil" enn at det sitter turbo på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har renset det ene dørtrekket jeg hadde liggende som hører til sportsinteriøret. Lar bildene tale for seg selv.

Utstyr:

Våtsuger fra wurth.

swissvax interiør-børste

swissvax leather cleaner

swissvax leater milk

swissvax protection

2 timer arb lyst.

Postet bilde

Før :

Postet bilde

Postet bilde

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mangler forøvrig alle andre dørsider utenom det jeg har bilde av. Om noen har så rop ut ! Jeg kjøper. Har et for hånd men prøver å få tak i et sett som er tilnærmet likt strøkent dvs uten rifter og hull :)

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgt med litt i det skjulte her, lest igjennom tråden de siste kveldene. Helt fantastisk detaljgrad, ser i arbeidet at du er en erfaren DCN'er også! :smoking: 

Får lyst til å kjøpe garasje og pusse opp min like nøye.. Men jeg har aldri skrudd noe særlig bil. Hadde du mye skru-erfaring før du gikk igang med dette første prosjektet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgt med litt i det skjulte her, lest igjennom tråden de siste kveldene. Helt fantastisk detaljgrad, ser i arbeidet at du er en erfaren DCN'er også! :smoking:

Får lyst til å kjøpe garasje og pusse opp min like nøye.. Men jeg har aldri skrudd noe særlig bil. Hadde du mye skru-erfaring før du gikk igang med dette første prosjektet?

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du godt si, stygt å rakke ned på noen andres sin lakk-jobb men det er en jobb jeg ikke er er så fornøyd med hittil, og ikke noe på utsiden av bil er lakkert enda , og tiden bare drar seg ut .... Også er det et lite pristillegg som er utenom det vi har avtalt så jeg er litt frustrert. 2 år med slit og pirk kan ikke ende med en dårlig lakkering. Mulig denne må inn til en annen lakkerer etter jeg har fått den tilbake. Masse penger i dass .

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...