jan magnus Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Skrevet Juni 8, 2014 Halve bilen min er fra ebay Sent from my iPhone using Tapatalk 2
jan magnus Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Skrevet Juni 9, 2014 Halve bilen min er fra ebay Sent from my iPhone using Tapatalk 2
jan magnus Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Skrevet Juni 9, 2014 Finner ikke delenr på komplett mekanisme. Men den ser sånn ut. Bildet er av venstre side, jeg trenger høyre . Sent from my iPhone using Tapatalk 2
23732 Skrevet Juni 9, 2014 Skrevet Juni 9, 2014 Hvis det er til hjelp, så selger Koed uorginale kit for montering av elektrisk vindusheis foran. Koster 2,5k, hvis jeg ikke tar helt feil.
jan magnus Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Skrevet Juni 9, 2014 Det er til hjelp det. Jeg ser at jeg mangler 2 føringsskinner som bruker på facelift systemet. Prøve å få tak i de først Sent from my iPhone using Tapatalk 2
23732 Skrevet Juni 9, 2014 Skrevet Juni 9, 2014 I følge Koed så er vindusheisen på preface og facelift lik helt til 4/88, da ble den endret.
jan magnus Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Skrevet Juni 9, 2014 I følge Koed så er vindusheisen på preface og facelift lik helt til 4/88, da ble den endret. Og bilen min er 88 så da er nok det forklaringen på hvorfor føringer inni dørene ikke er like får se hva jeg får tak på av deler Sent from my iPhone using Tapatalk 2
23732 Skrevet Juni 9, 2014 Skrevet Juni 9, 2014 Og bilen min er 88 så da er nok det forklaringen på hvorfor føringer inni dørene ikke er like får se hva jeg får tak på av deler Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Ser at hvis du har etter 4/88 så koster det 2k for settet. Før 4/88 er de visst utsolgt. Sender du dem en mail, gir de deg sikkert et ganske godt svar på når de får det inn igjen
jan magnus Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Skrevet Juni 10, 2014 Satse på å finne en brukt heis . takk for hjelpa. Har hentet prøveskilt i dag , så nå blir det gassing 23732 og Laudrup reagerte på dette 2
jan magnus Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Skrevet Juni 10, 2014 Da har jeg vært ute å gasset. Og må si at ting fungere utrolig bra. Ligger på 1.2bar i ladetrykk. Eneste jeg ikke liker er at den ee helt jævlig å både kjøre igang med og rygge. Er litt usikker på hva det er men fikk et tips på opphenget på mellomakslingen ? Har 25%diffsperre og poliforinger over alt pluss sintercluch så alt forplanter seg sikkert i den kjipe foringa på opphenget til akslingen? Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Bjørn Henning Bjørge Skrevet Juni 10, 2014 Skrevet Juni 10, 2014 er temmelig ny her inne på bimmers! kikka innom prosjekta på forumet å såg detta nydlege e30 prosjektet bilen blei knallbra! kan vell si eg er ein smule misunnleg på denna bilen her ja..
jan magnus Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Skrevet Juni 10, 2014 er temmelig ny her inne på bimmers! kikka innom prosjekta på forumet å såg detta nydlege e30 prosjektet bilen blei knallbra! kan vell si eg er ein smule misunnleg på denna bilen her ja.. hjertlig takk for det:) hyggelig at folk leser igjennom Sent from my iPhone using Tapatalk 2
jan magnus Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Skrevet Juni 11, 2014 Kjenner det nå at de var lit unødvendig. Jeg har jo stive dempere og det bør holde. Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå