Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikke delenr på komplett mekanisme. Men den ser sånn ut. Bildet er av venstre side, jeg trenger høyre .

Postet bilde

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Skrevet

Hvis det er til hjelp, så selger Koed uorginale kit for montering av elektrisk vindusheis foran. Koster 2,5k, hvis jeg ikke tar helt feil.

Skrevet

Det er til hjelp det. Jeg ser at jeg mangler 2 føringsskinner som bruker på facelift systemet. Prøve å få tak i de først

Skrevet

I følge Koed så er vindusheisen på preface og facelift lik helt til 4/88, da ble den endret.

Skrevet

I følge Koed så er vindusheisen på preface og facelift lik helt til 4/88, da ble den endret.

Og bilen min er 88 så da er nok det forklaringen på hvorfor føringer inni dørene ikke er like :) får se hva jeg får tak på av deler :)

Skrevet

Og bilen min er 88 så da er nok det forklaringen på hvorfor føringer inni dørene ikke er like :) får se hva jeg får tak på av deler :)

Ser at hvis du har etter 4/88 så koster det 2k for settet. Før 4/88 er de visst utsolgt. Sender du dem en mail, gir de deg sikkert et ganske godt svar på når de får det inn igjen ;)

Skrevet

Da har jeg vært ute å gasset. Og må si at ting fungere utrolig bra. Ligger på 1.2bar i ladetrykk. Eneste jeg ikke liker er at den ee helt jævlig å både kjøre igang med og rygge. Er litt usikker på hva det er men fikk et tips på opphenget på mellomakslingen ? Har 25%diffsperre og poliforinger over alt pluss sintercluch så alt forplanter seg sikkert i den kjipe foringa på opphenget til akslingen?

Postet bilde

Postet bilde

Skrevet

er temmelig ny her inne på bimmers! kikka innom prosjekta på forumet å såg detta nydlege e30 prosjektet :) bilen blei knallbra! kan vell si eg er ein smule misunnleg på denna bilen her ja.. ^_^

hjertlig takk for det:) hyggelig at folk leser igjennom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...