Gå til innhold

Jan Magnus E30 M-Tech2 Turbo.


jan magnus
 Share

Anbefalte innlegg

I følge Koed så er vindusheisen på preface og facelift lik helt til 4/88, da ble den endret.

Og bilen min er 88 så da er nok det forklaringen på hvorfor føringer inni dørene ikke er like :) får se hva jeg får tak på av deler :)

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bilen min er 88 så da er nok det forklaringen på hvorfor føringer inni dørene ikke er like :) får se hva jeg får tak på av deler :)

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Ser at hvis du har etter 4/88 så koster det 2k for settet. Før 4/88 er de visst utsolgt. Sender du dem en mail, gir de deg sikkert et ganske godt svar på når de får det inn igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært ute å gasset. Og må si at ting fungere utrolig bra. Ligger på 1.2bar i ladetrykk. Eneste jeg ikke liker er at den ee helt jævlig å både kjøre igang med og rygge. Er litt usikker på hva det er men fikk et tips på opphenget på mellomakslingen ? Har 25%diffsperre og poliforinger over alt pluss sintercluch så alt forplanter seg sikkert i den kjipe foringa på opphenget til akslingen?

Postet bilde

Postet bilde

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er temmelig ny her inne på bimmers! kikka innom prosjekta på forumet å såg detta nydlege e30 prosjektet :) bilen blei knallbra! kan vell si eg er ein smule misunnleg på denna bilen her ja.. ^_^

hjertlig takk for det:) hyggelig at folk leser igjennom :)

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...