Laudrup Skrevet Juni 11, 2014 Skrevet Juni 11, 2014 Ja ikke sant. Noe må nødvendigvis gi etter og det ender som regel med at man river bilen i stykker, sakte men sikkert. Sent from my iPhone using Tapatalk
jan magnus Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Skrevet Juni 11, 2014 Kjenner det nå at de var lit unødvendig. Jeg har jo stive dempere og det bør holde. Sent from my iPhone using Tapatalk 2
jan magnus Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Skrevet Juni 11, 2014 Time for Mapping er herved satt opp til neste torsdag
23732 Skrevet Juni 12, 2014 Skrevet Juni 12, 2014 Ville byttet ut mesteparten av polyforingene med orginalforinger, de mer enn god nok ettersom at du har coiloversene som du har. Hvis du vil ha polyforinger så er stabstaget greit å ha. Ellers vil jeg anbefale deg Z3M foring på diffopphenget din, den er stiv og holder godt. Den er dyr though, koster 1200,- på Koed.
jan magnus Skrevet Juni 12, 2014 Forfatter Skrevet Juni 12, 2014 Jeg fant ut av problemet med smellingen i dag. Alle 4 boltene var helt løse på diffen. Skumle greier
jan magnus Skrevet Juni 14, 2014 Forfatter Skrevet Juni 14, 2014 Jeg trenger sårt en bunnpanne pakning. Noen som har en liggende i oslo -akershusområdet ? Sent from my iPhone using Tapatalk 2
jan magnus Skrevet Juni 14, 2014 Forfatter Skrevet Juni 14, 2014 Jeg trenger sårt en bunnpanne pakning. Noen som har en liggende i oslo -akershusområdet ? Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Kristov Skrevet Juni 14, 2014 Skrevet Juni 14, 2014 Den dunkinga er nok slakke i drivlinjen - litt i kassa, litt i mellomaksel, litt i diff og litt i drivakslene så blir det straks så mye at det klunker litt. Merkes også godt om du "jukker" på gassen i høyt gir og lavt turtall. Du kan jo kjenne over alle komponentene enkeltvis og se hvor mest slakke ligger. Ofte er drivakslene og diffen "dårligst".
jan magnus Skrevet Juni 14, 2014 Forfatter Skrevet Juni 14, 2014 Alt som kunne byttes ble byttet ut under ombygging. Når det er sagt så har jeg ikke skekket girkasse, og diffen kjøpte jeg brukt så jeg vet heller ikke tilstand på den. Men det er litt heftig kugging når jeg kjører igang. Men som du sier så kommer det også når jeg går av og på gassen Sent from my iPhone using Tapatalk 2
jan magnus Skrevet Juni 14, 2014 Forfatter Skrevet Juni 14, 2014 Trukke det befinner seg på jessheim Sent from my iPhone using Tapatalk 2
jan magnus Skrevet Juni 14, 2014 Forfatter Skrevet Juni 14, 2014 Trukke det befinner seg på jessheim Sent from my iPhone using Tapatalk 2
jan magnus Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Skrevet Juni 15, 2014 Ligna da fælt Ja det har du rett i . Så strøken ut Sent from my iPhone using Tapatalk 2
jan magnus Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Skrevet Juni 17, 2014 For dere som liker detaljer . Org sikringer fra 80 tallet , plassert med riktig størrelse. Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå