jan magnus Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2014 Jeg får prøve kanskje den delen jeg prøvde å blåse hadde ett litt tykt lag. Hadde vært fett om dbilas'en hadde blitt som ny igjen
anbjørn Skrevet Oktober 27, 2014 Skrevet Oktober 27, 2014 Innsuget får du fint igjen vet du. Bare å være tolmodig. En såpass sjelden del fortjener jo også det
jan magnus Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2014 Jeg får prøve kanskje den delen jeg prøvde å blåse hadde ett litt tykt lag. Hadde vært fett om dbilas'en hadde blitt som ny igjen
jan magnus Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2014 Har kommet godt igang med restaureringen av innsugsplenumet. Jeg har brukt dagen i dag på å renske plenumet for lakk, denne hadde 4 lag med forskjellige farger, ikke rart denne så sliten ut. Hissig malingsfjerner Neste runde blir i glassblåsekabinettet ! Nye kulelager til akslingen til spjeldene ligger også i bestilling. anbjørn reagerte på dette 1
TommyFF Skrevet Oktober 29, 2014 Skrevet Oktober 29, 2014 Dette blir bra jan magnus reagerte på dette 1
jan magnus Skrevet November 5, 2014 Forfatter Skrevet November 5, 2014 Er så heldig at jeg har arb plassen min på gardermoen, og der ligger sas teknisk flybase. Det de ikke har der finnes heller ikke [emoji23] de hadde selvsagt blåseskap med plastmedia, så ja denne er plastblåst. Resultatet er upåklagelig. danskiii og Laudrup reagerte på dette 2
anbjørn Skrevet November 5, 2014 Skrevet November 5, 2014 Ja det der må vel sies å være upåklagelig ja Blir artig å se hvordan det blir komplett.
jan magnus Skrevet November 5, 2014 Forfatter Skrevet November 5, 2014 Ja det der må vel sies å være upåklagelig ja Blir artig å se hvordan det blir komplett. Skal se om jeg får tatt resten i helgen , også bli det pulverlakk[emoji106] skal prøve å få anodisert de gullfargede brakettene på nytt også om det lar seg gjøre
jan magnus Skrevet November 6, 2014 Forfatter Skrevet November 6, 2014 Da er alle delene blåst og gjenforent før siste finish . Skal Prøve å få uilverlakert alt innen ett par uker [emoji593][emoji439] Også en bitteliten timelapse av plastblåsingen [emoji106] https://vimeo.com/111117445 Laudrup reagerte på dette 1
jan magnus Skrevet November 13, 2014 Forfatter Skrevet November 13, 2014 Går i rasende fart med dbilasen om dagen. Deler har kommet og det var i dag duket for litt verkstedkos med pusling. Bestemte meg for å kjøre på med krympelakk på innsuget . Bakes foran vifta for å få effekten skikkelig fram Ferdig bakt. Etter mye om og men så ble det lakkering ab spjeldhus. Fikk en bitteliten idé mens jeg holdt på, og det var å planslipe logoen på adapteren og spjeldhusene for så å høyglanspolere. Slik ble det Et lite stemningsbilde Så fikk jeg tak i nye uniballs linker til åpne/lukke mekanismen. Høyglanspolerte logoer Fikk også gjort ferdig tweeterene jeg måtte spesiallage pga ALT for stor tweeter. Ser org ut [emoji108] Neste gang blir det plansliping av innsug slik at logoen der også kommer bedre fram
B10 BITURBO Skrevet November 14, 2014 Skrevet November 14, 2014 En M20 med Dbilas har altid vært en dröm hos mig
jan magnus Skrevet November 14, 2014 Forfatter Skrevet November 14, 2014 En M20 med Dbilas har altid vært en dröm hos mig Ja det blir spennende og se hvordan dette blir med turbo og [emoji51]
jan magnus Skrevet November 14, 2014 Forfatter Skrevet November 14, 2014 Fikk gjort siste finish med innsuget i dag. Ferdig [emoji120] Ellers så ble anlegget testet , og det var veldig høy og fin lyd bortsett fra høyalerene jeg skal bruke i hattehylla som det ikke var noe bass i, det var visst fordi de ikke var lagt ned og skrudd fast i hattehylla, så det skal testes på søndag. Krysser finga for bedre bass. Laudrup og hermanoo90 reagerte på dette 2
Laudrup Skrevet November 14, 2014 Skrevet November 14, 2014 Detta blir knall Jan Magnus, gleder meg til å se det påmontert! Sent from my iPhone using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå