Gå til innhold

e36 328 M-tech BRANT OPP og Ende sine dager som spiker :(

Share

Anbefalte innlegg

foresten så driver jeg å tester ut en ebay turbo på e36-en for tiden :lol: laterlige greier ass, høres ut som man har limt på ei blokk fløyte på enderøret :lol: snodige greier skal legge ut en video der dåkker får høre hvordan det høres ut i morgen :)

x2ctwptulnzc8d1liau3.jpg

skrues på enderøret

#-o

vet testet den for morro skyld e vekke no :wink: var noee drit for å si det mildt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vært oss BT i dag... rullet inn med blink lys som lyser helle tiden og 100% diff, noe eg aldri ville ha funnet på å sveise selv.. dette kom etter at tanhjulene i diffen smeltet sammen mest sansynlig fra gårsdagens bourn out med Jokke og SondreV :lol: men de sa faktisk ingenting til diffen eller blinklysene mine :) skiltet mitt ble ikke godkjent da, så nå har jeg bestilt nye alu skilt til bilen foran og bak :)

Tannhjulene smeltet sammen faktisk? Den var ny!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært oss BT i dag... rullet inn med blink lys som lyser helle tiden og 100% diff, noe eg aldri ville ha funnet på å sveise selv.. dette kom etter at tanhjulene i diffen smeltet sammen mest sansynlig fra gårsdagens bourn out med Jokke og SondreV :lol: men de sa faktisk ingenting til diffen eller blinklysene mine :) skiltet mitt ble ikke godkjent da, så nå har jeg bestilt nye alu skilt til bilen foran og bak :)

Tannhjulene smeltet sammen faktisk? Den var ny!

hehe ja det e den eneste forklaringen eg kan se for meg inni hodet. e det noen som har noen andre teorier om hva som kan ha kjedd med diffen min? sto å bournet ganske lenge så kjørt eg "normal" kjøring, uten noe spinning. så skal eg kjøre inn på en parkerings plass så hører eg den lyden man får når man har 100% sveiset diff. utrolig iriterende. så min teori er at tanhjulene har gått så fort rundt at etter vært har de fått varme gang og blitt mykere og når jeg da har kjørt normalt en stund at de har blit kalde og stivnet i værandre eller noe sånt #-o forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg mest sansynelig funnet grunnen til at jeg har 100% diff spere etter at jeg drev å lekte meg :roll: det er spere armen eller låse armen eller hva den no heter som har låst seg helt. snuret litt på hjulet i dag å kjente etter vibrasjoner og lyder men alt virket okay. så da får eg bare kjøre med det :)

slenger ut litt bilder når eg først e i gang :)

bilde fra køen oss Bil Tilsynet :)

qm0l6dm8h6zphdcyytyu.jpg

bil vasken etter en god del timer med råning

bqones48ldf3vqh6qvh9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...