Ole Andreas Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 foresten så driver jeg å tester ut en ebay turbo på e36-en for tiden laterlige greier ass, høres ut som man har limt på ei blokk fløyte på enderøret snodige greier skal legge ut en video der dåkker får høre hvordan det høres ut i morgen skrues på enderøret vet testet den for morro skyld e vekke no var noee drit for å si det mildt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 lakkert nyrene i dag var lei av sølv fargen. kommer bilde i morgen når de står på Bimmeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 å da var nyrene tørket og montert ble myyye bedre med sorte nyrer Stor garasje sa du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cha076 Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Vært oss BT i dag... rullet inn med blink lys som lyser helle tiden og 100% diff, noe eg aldri ville ha funnet på å sveise selv.. dette kom etter at tanhjulene i diffen smeltet sammen mest sansynlig fra gårsdagens bourn out med Jokke og SondreV men de sa faktisk ingenting til diffen eller blinklysene mine skiltet mitt ble ikke godkjent da, så nå har jeg bestilt nye alu skilt til bilen foran og bak Tannhjulene smeltet sammen faktisk? Den var ny! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Vært oss BT i dag... rullet inn med blink lys som lyser helle tiden og 100% diff, noe eg aldri ville ha funnet på å sveise selv.. dette kom etter at tanhjulene i diffen smeltet sammen mest sansynlig fra gårsdagens bourn out med Jokke og SondreV men de sa faktisk ingenting til diffen eller blinklysene mine skiltet mitt ble ikke godkjent da, så nå har jeg bestilt nye alu skilt til bilen foran og bak Tannhjulene smeltet sammen faktisk? Den var ny! hehe ja det e den eneste forklaringen eg kan se for meg inni hodet. e det noen som har noen andre teorier om hva som kan ha kjedd med diffen min? sto å bournet ganske lenge så kjørt eg "normal" kjøring, uten noe spinning. så skal eg kjøre inn på en parkerings plass så hører eg den lyden man får når man har 100% sveiset diff. utrolig iriterende. så min teori er at tanhjulene har gått så fort rundt at etter vært har de fått varme gang og blitt mykere og når jeg da har kjørt normalt en stund at de har blit kalde og stivnet i værandre eller noe sånt forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cha076 Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Ser heller for meg at et eller flere av planethjulene eller solhjulene har knukket/knust, og det her kilt seg fast.. kan umulig ha blitt smeltet slik du tenker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Ser heller for meg at et eller flere av planethjulene eller solhjulene har knukket/knust, og det her kilt seg fast.. kan umulig ha blitt smeltet slik du tenker. hehe ok noen som har noe pegling på ha det koster for planethjul og solhjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 da har jeg mest sansynelig funnet grunnen til at jeg har 100% diff spere etter at jeg drev å lekte meg det er spere armen eller låse armen eller hva den no heter som har låst seg helt. snuret litt på hjulet i dag å kjente etter vibrasjoner og lyder men alt virket okay. så da får eg bare kjøre med det slenger ut litt bilder når eg først e i gang bilde fra køen oss Bil Tilsynet bil vasken etter en god del timer med råning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 tokk litt bilder av bilen under i dag også siden jeg hadde den på løftebukk tja nye bakdekk neste vinter kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 I går kveld når når eg var ute å rånte litt, så kom eg i en sving i ganske høy fart. så sa det *donk!* fra diffen, å da forsvant 100% speren så nå dunker diffen som bare det \:D/ \:D/ \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Synes du det er fint med oransje blinkers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Oransje blinkers er jo sjef, midlertidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Oransje blinkers er jo sjef, midlertidlig. Haha, er så vant til å se hvite Jeg liker best hvite selv, også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 må si det at orange blinklys gjorde seg godt for fronten også når blinklysene mine lyser helle tiden ser det ekstra bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 ille du herjer med denne da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå