DK2 Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Hei å hå! Etter en liten tur i dvale og ny mobil var det på tide med en liten uppdate Fikk pakke i posten her om dagen:) [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Her fikk jeg med: bremseskiver og klosser foran, bakre del av eksos pluss fester, 2 x tåkelykter, stift og spraymaling til småfiks For en stund siden fikk jeg dempere til bakluka og glasset, og fikk bytta alle 4, så nå står luka og glasset av seg selv Og i går fikk jeg hjelp av en kamerat til å bytte bakre eksosanlegg [ Bilde ] Gamle var det et hull i, hva kan ha skjedd? ... [ Bilde ] Så fant vi ut at flensen ikke passet over ens .. [ Bilde ] Får ordnet et sveiseapparat til onsdagen, så da blir den fikset, men i mellomtiden blir det fri eksos fra kat. gromlyd ifra sekseren ! Ser bra ut dette da! Er det min bil du har bilder av over senga?? \:D/ Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Hehe, gøy å busse fra a til b? Det gjør vi sikkert Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Ikke blitt noe buss, blitt hentet endel da fikk privatsjåfør på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Ser bra ut dette da! Er det min bil du har bilder av over senga?? \:D/ Hehehe Desværre ikke m5'en din nei, er en manuell 6 girs 540, som jeg sikler etter Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Hehe, gøy å busse fra a til b? Det gjør vi sikkert Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Ikke blitt noe buss, blitt hentet endel da fikk privatsjåfør på jobb Haha, jaja vi lever i et godt land ;P Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 Fikk noe lurt i posten på fredag den 10. Så på lördag var det å prøve å montere settet Brukte lang tid på å få ut denne karen! Virka ikke helt i form denna.. Nye topplagre og gummi buffre til demperene er bestilt, blir uten bil fram til fredag ( busse seg rundt.. Jaja, gleder meg til fredag da jeg skal montere ferdig kittet! Skal få bilen på etterkontroll til neste uke Skal gå fint da Jeg fikk få feil og ting er ordnet Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 blir helt værst nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 blir helt værst nå da! håper på det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 er nå til salgs, finn kode: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35894475 senkesettet blir montert og godkjent sammen med eu kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 what, hvorfor det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 what, hvorfor det ? kunne tenke meg litt større motor, sinnsykt mange useriøse kjøpere til 525,n kjenner jeg blir irritert! uansett, gled deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 Nye deler! Ikke mye spennende med skilt lys er fint å ha Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 er vel viktigere og ha den på veien vel? fått sammen senken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 er vel viktigere og ha den på veien vel? fått sammen senken? jo er det, men pr idag står den på bukk, mangla nye tårnlagre og gummibuffere rundtom, har venta halvanne uke snart, da jeg skulle fått de onsdag forige uke! årh!! skal jo selges har 4 ivrige kjøpere men skal eu godkjennes før salg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Etter mye om og men har jeg avbestilt de "billigere" delene og kjøpte delene fra gsbildeler, betalte for ekspress så da burde de være framme på tirsdag, er riiiiiiimelig lei av å vente nå ja. Bilen skal eu godkjennes denne uka og og håper å få det gjort onsdag, hvis jeg får fikset tingan ... Så heldig som jeg var klarte jeg å rygge firma bilen i en annen bil, siden på den andre bilen var verre enn firmabilen.. uff blir en jækelig måned får meg dette! Skaden hans ble taksta til 5 lapper + moms -.- men kunne gå med på 2-3 lapper under bordet. Får se nærmere på det morgen... Fokkings blåmandag! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Etter mye om og men har jeg avbestilt de "billigere" delene og kjøpte delene fra gsbildeler, betalte for ekspress så da burde de være framme på tirsdag, er riiiiiiimelig lei av å vente nå ja.Bilen skal eu godkjennes denne uka og og håper å få det gjort onsdag, hvis jeg får fikset tingan ... Så heldig som jeg var klarte jeg å rygge firma bilen i en annen bil, siden på den andre bilen var verre enn firmabilen.. uff blir en jækelig måned får meg dette! Skaden hans ble taksta til 5 lapper + moms -.- men kunne gå med på 2-3 lapper under bordet. Får se nærmere på det morgen... Fokkings blåmandag! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 For noen uker siden bestilte jeg noen små deler til lyktene fra gs med ekspress levering, da tok det nesten en uke, men skal da sies at jeg bor litt lengre unna enn det du gjør.. Også kommer det vell litt an på om de har delene inne Må du selv betale for skadene? dekker ikke firmaet noe evt. forsikringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå