matsi Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Meget pen kommer til å bli enda bedere med senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Meget pen kommer til å bli enda bedere med senk Takker:) Ja, jeg kommer til og senke. Men usikker på hva jeg skal gå for? Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Meget pen kommer til å bli enda bedere med senk Takker:) Ja, jeg kommer til og senke. Men usikker på hva jeg skal gå for? Noen tips? Jeg kjører på supersport black evolution. Er meget fornøyd med det god kvalitet til en rimelig penge bilstein b14 skal visst være greit nok det også. Men det kommer jo ann på hvor mye penger du legger i det kw og bilstein b16 er jo også å vurdere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Bilstein B14 er mer enn godt nok for de aller fleste. Dette jeg har og det fungerer bra og har god kvalitet. Du trenger ikke B16 om du ikke skal mye på bane KW er også et godt alternativ. Så lenge du unngår de billigste burde det være greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 Da var det en stund siden sist. Har ikke skjedd noe særlig mye nytt annet enn at jeg har fått på vinterhjula for en tid tilbake. Var innom på tanken om jeg skulle selge bilen, men tror jeg kom fram til og la være. Vil heller få den "ferdig" på min måte. Sitte mitt preg på den med mine planer Må skaffe meg noen gummimatter også, slik at jeg slipper stivpels på interiøret etter alt saltet i vinter. Ellers tenkte jeg og skaffe meg Blackline baklykter med det første, noen som vet hvor de er billig og orginale og få fatt i? -Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2012 Da har jeg fått bestilt meg Blackline baklykter i dag. Måtte ha en liten julegave til meg selv Gleder meg til de kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Da har jeg fått bestilt meg Blackline baklykter i dag.Måtte ha en liten julegave til meg selv Gleder meg til de kommer! Hvor bestilte du dei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2012 Hvor bestilte du dei? Jeg bestilte på schmiedemann, er ikke så stor forskjell på der og Gs tror jeg. Men har ikke handlet fra Schmiedmann før, så tenkte og forsøke de denne gangen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Er det deg jeg har møtt to ganger ved lepsøykrysset på halhjemsveien i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 Er det deg jeg har møtt to ganger ved lepsøykrysset på halhjemsveien i det siste? Nah, tviler sterkt på det. Har vel ikke vært i de trakter siden september, og da i firmabil. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 Enda et lite innkjøp i dag også. I dag ble det gummi matter til innvendig, siden jeg ikke har fra før. Hadde ikke i min forrige Audi heller, og gjør ikke den feilen igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Da har visst både du, FrodeD og jeg hatt hver vår Lemans blå bil hos samme detailer. Ingen tvil om at Lyssand vet hva han driver med. Du vurderte ikke koed når du skulle ha blackline? Lurer også på hvor du kjøpte mattene og hva du måtte gi. Har bare stoffmatter i min, og det passer dårlig når man ser hvordan denne vinteren blir. Hvor i Åsane holder du til? Lurer på om jeg har sett deg i nabolaget her før. Edit: For å svare meg selv; Ser ut som lyktene koster ca 1.200,- mindre på koed, sånn at du vet det. Og syns det ser ut som Træsgrenda på det ene bildet...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 Da har visst både du, FrodeD og jeg hatt hver vår Lemans blå bil hos samme detailer. Ingen tvil om at Lyssand vet hva han driver med.Du vurderte ikke koed når du skulle ha blackline? Lurer også på hvor du kjøpte mattene og hva du måtte gi. Har bare stoffmatter i min, og det passer dårlig når man ser hvordan denne vinteren blir. Hvor i Åsane holder du til? Lurer på om jeg har sett deg i nabolaget her før. Edit: For å svare meg selv; Ser ut som lyktene koster ca 1.200,- mindre på koed, sånn at du vet det. Og syns det ser ut som Træsgrenda på det ene bildet...? Såpass, han har vel grei skuring på LeMans blå nå da Jeg tenkte ærlig talt ikke på Koed når jeg bestilte, glemte de . Men så innpå der nå, og forstod det slik at prisen var per.lykt? Men jeg tar gjerne feil. Mattene kjøpte jeg på GS. Måtte ut med ca 850,- for foran og bak. Angrer ikke på den investeringen . Jeg bor på Toppe, men har en kompis som bor i Træsgrenda, derfor er det ene bildet fra der Holder du til i Åsane området du også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Ikke mye action her om dagene. Bilen blir ikke så mye brukt, da det for det meste blir firmabilen som brukes. Hadde service på 90.000km på torsdag, skal si de tar seg betalt på Jæger, Bmw dealeren i Bergen. Edit: Må også ha nye bremser snart. Noen som har prøvd Ebc Ultimax med yellowstuff eller redstuff klosser? Eller er det beste de orginale bremsene? Men skal bestille meg senk nå, men usikker på hvilken. Det står vel mellom Bilstein B14 og det som andre eventuellt kan anbefale Noen tips!? Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå