Gå til innhold

Min E90 320D LeMans Blue- Kw V2 + Vårpolering s.9!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 159
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Meget pen :) kommer til å bli enda bedere med senk ;)

Takker:)

Ja, jeg kommer til og senke. Men usikker på hva jeg skal gå for? Noen tips?

Jeg kjører på supersport black evolution. Er meget fornøyd med det ;) god kvalitet til en rimelig penge :) bilstein b14 skal visst være greit nok det også. Men det kommer jo ann på hvor mye penger du legger i det :P kw og bilstein b16 er jo også å vurdere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilstein B14 er mer enn godt nok for de aller fleste. Dette jeg har og det fungerer bra og har god kvalitet. Du trenger ikke B16 om du ikke skal mye på bane :) KW er også et godt alternativ.

Så lenge du unngår de billigste burde det være greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Da var det en stund siden sist.

Har ikke skjedd noe særlig mye nytt annet enn at jeg har fått på vinterhjula for en tid tilbake.

Var innom på tanken om jeg skulle selge bilen, men tror jeg kom fram til og la være.

Vil heller få den "ferdig" på min måte. Sitte mitt preg på den med mine planer :D

Må skaffe meg noen gummimatter også, slik at jeg slipper stivpels på interiøret etter alt saltet i vinter.

Ellers tenkte jeg og skaffe meg Blackline baklykter med det første, noen som vet hvor de er billig og orginale og få fatt i?

-Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har visst både du, FrodeD og jeg hatt hver vår Lemans blå bil hos samme detailer. Ingen tvil om at Lyssand vet hva han driver med.

Du vurderte ikke koed når du skulle ha blackline? Lurer også på hvor du kjøpte mattene og hva du måtte gi. Har bare stoffmatter i min, og det passer dårlig når man ser hvordan denne vinteren blir.

Hvor i Åsane holder du til? Lurer på om jeg har sett deg i nabolaget her før.

Edit: For å svare meg selv;

Ser ut som lyktene koster ca 1.200,- mindre på koed, sånn at du vet det.

Og syns det ser ut som Træsgrenda på det ene bildet...? :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har visst både du, FrodeD og jeg hatt hver vår Lemans blå bil hos samme detailer. Ingen tvil om at Lyssand vet hva han driver med.

Du vurderte ikke koed når du skulle ha blackline? Lurer også på hvor du kjøpte mattene og hva du måtte gi. Har bare stoffmatter i min, og det passer dårlig når man ser hvordan denne vinteren blir.

Hvor i Åsane holder du til? Lurer på om jeg har sett deg i nabolaget her før.

Edit: For å svare meg selv;

Ser ut som lyktene koster ca 1.200,- mindre på koed, sånn at du vet det.

Og syns det ser ut som Træsgrenda på det ene bildet...? :mrgreen:

Såpass, han har vel grei skuring på LeMans blå nå da :applause:

Jeg tenkte ærlig talt ikke på Koed når jeg bestilte, glemte de #-o . Men så innpå der nå, og forstod det slik at prisen var per.lykt? Men jeg tar gjerne feil.

Mattene kjøpte jeg på GS. Måtte ut med ca 850,- for foran og bak. Angrer ikke på den investeringen :D .

Jeg bor på Toppe, men har en kompis som bor i Træsgrenda, derfor er det ene bildet fra der :D

Holder du til i Åsane området du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Ikke mye action her om dagene. Bilen blir ikke så mye brukt, da det for det meste blir firmabilen som brukes.

Hadde service på 90.000km på torsdag, skal si de tar seg betalt på Jæger, Bmw dealeren i Bergen.

Edit: Må også ha nye bremser snart. Noen som har prøvd Ebc Ultimax med yellowstuff eller redstuff klosser? Eller er det beste de orginale bremsene?

Men skal bestille meg senk nå, men usikker på hvilken. Det står vel mellom Bilstein B14 og det som andre eventuellt kan anbefale :) Noen tips!?

:D Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...