EAustevoll Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Ikke mye action her om dagene. Bilen blir ikke så mye brukt, da det for det meste blir firmabilen som brukes.Hadde service på 90.000km på torsdag, skal si de tar seg betalt på Jæger, Bmw dealeren i Bergen. Edit: Må også ha nye bremser snart. Noen som har prøvd Ebc Ultimax med yellowstuff eller redstuff klosser? Eller er det beste de orginale bremsene? Men skal bestille meg senk nå, men usikker på hvilken. Det står vel mellom Bilstein B14 og det som andre eventuellt kan anbefale Noen tips!? Erik Dei tok seg godt betalt ja? hvor mye måtte du ut med? Kw vil eg forsatt anbefale har aldri hatt noe som kan sammenlignes med dette. Bilstein b14 skal vel ver bra de og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Kw er det shit synes eg men til helt vanlig gate bruk så er jo supersport black evolution et ganske okei sett til en fin pris då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Kw er det shit synes eg men til helt vanlig gate bruk så er jo supersport black evolution et ganske okei sett til en fin pris då Eg syns Kw er det shit på vanlig gatebruk og helt perfekt på M5 enn jaffal, men spørs jo hvor mye du skal legge ut ? Bilstein b14 er nok godt nok til vanlig bruk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Kw er det shit synes eg men til helt vanlig gate bruk så er jo supersport black evolution et ganske okei sett til en fin pris då Ja har hørt/lest mye bra om det også. Men synest det blir litt i det dyreste laget. Når jeg kan få bilstein til ca 9000,-. Har du vært borti EBC bremser`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Kw er det shit synes eg men til helt vanlig gate bruk så er jo supersport black evolution et ganske okei sett til en fin pris då Eg syns Kw er det shit på vanlig gatebruk og helt perfekt på M5 enn jaffal, men spørs jo hvor mye du skal legge ut ? Bilstein b14 er nok godt nok til vanlig bruk! Ja, det er vel ikke noe i veien med KW heller, men det er ikke noen racer i M5-klassen jeg operer rundt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Kw er det shit synes eg men til helt vanlig gate bruk så er jo supersport black evolution et ganske okei sett til en fin pris då Eg syns Kw er det shit på vanlig gatebruk og helt perfekt på M5 enn jaffal, men spørs jo hvor mye du skal legge ut ? Bilstein b14 er nok godt nok til vanlig bruk! Ja, det er vel ikke noe i veien med KW heller, men det er ikke noen racer i M5-klassen jeg operer rundt i Gå for bilstein du, blir nok veldig fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 Kw er det shit synes eg men til helt vanlig gate bruk så er jo supersport black evolution et ganske okei sett til en fin pris då Eg syns Kw er det shit på vanlig gatebruk og helt perfekt på M5 enn jaffal, men spørs jo hvor mye du skal legge ut ? Bilstein b14 er nok godt nok til vanlig bruk! Ja, det er vel ikke noe i veien med KW heller, men det er ikke noen racer i M5-klassen jeg operer rundt i Gå for bilstein du, blir nok veldig fornøyd med det Ja tror jeg går for det:) takk for innspillene. Men er det noen som har erfaringer med EBC bremser på en E9x serie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Yo! Skjer ikke så mye spennende her om vinteren. Fikk byttet en grøftelyslykt forleden og vasket den skikkelig. Fikk også lagt et lite lag med voks, så jeg har litt beskyttelse de siste månedene av "vinteren". I dag fikk jeg endelig bestemt meg for senk også, så fikk bestilt det! Så nå kan ikke våren komme fort nok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Hvilket senkesett ble det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Hvilket senkesett ble det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Jeg gikk for kw v2. Fikk det omtrent i samme prisområde som Bilstein b14. Så tok sjansen på kw da. Bør vel kunne gjøre jobben det:) Ser du skal selge bilen, vil vel ikke gi bort Vmr felgene da? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Jeg gikk for kw v2. Fikk det omtrent i samme prisområde som Bilstein b14. Så tok sjansen på kw da. Bør vel kunne gjøre jobben det:) Ser du skal selge bilen, vil vel ikke gi bort Vmr felgene da? Hehe Grattis Kan garantere du blir fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Jeg gikk for kw v2. Fikk det omtrent i samme prisområde som Bilstein b14. Så tok sjansen på kw da. Bør vel kunne gjøre jobben det:) Ser du skal selge bilen, vil vel ikke gi bort Vmr felgene da? Hehe Nei, de følger med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Grattis Kan garantere du blir fornøyd! Ja, det tror jeg også. Gleder meg som en liten drittunge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå