EAustevoll Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Nei, de følger med bilen. Ja, det regnet jeg med:) Var en dårlig lørdagsspøk. Hvilken bil er det som får s smake på de fantastiske forandringene dine denne gang da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Hehe er flere som vil kjøpe felgene skjønner du. Hvis den blir solgt, skal jeg ha meg E92. Men stresser ikke, har ingen bil i siktet nå. Den bilen som gjorde at jeg la min ut for salg er allerede solgt så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Hehe er flere som vil kjøpe felgene skjønner du. Hvis den blir solgt, skal jeg ha meg E92. Men stresser ikke, har ingen bil i siktet nå. Den bilen som gjorde at jeg la min ut for salg er allerede solgt så.. Ja, det kan jeg tro. De er jo passe frekk! Tenker på e92 ja, er jo ikke feil det nei. Skal du selge e91n uansett da? Eller kan du beholde den også? Den er jo pokker meg helt sykt flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Gidder ikke ha to biler, i så fall hadde bil nr to blitt en billigbil. Er veldig fornøyd med utseende på E91'en, men vil ha bensinsekser igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Mens jeg venter på senk, har jeg fått sotet noen ruter på bilen. Har fått folie på bakrute + dørene foran. Jeg ble prima fornøyd med sluttresultatet:) Beklager crappy kvalitet på bildene, Iphonen som måtte møte opp med kamera. Satser på noen bedre med speilrefleksen snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Da kommer coiloverene i posten de nærmeste dagene, gleder meg til og få bilen mot bakken! Noen som vet hvilke spacere jeg mest sannsynlig vil trenge på 8,5+9,5x19? 10mm foran og 15 bak? Eller blir det over kill? Har 215/35 og 235/35 dekk. Takk for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Størrelse på spacerene spørs jo på innpresset felgene har. Men ikke noe problem å ligge rundt ET20 med den dimmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 Størrelse på spacerene spørs jo på innpresset felgene har. Men ikke noe problem å ligge rundt ET20 med den dimmen. Ja, okei. Husker ikke ET i hodet, men mener rundt 35-38? Det må iallefall spaces når looken skal fullføres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 Menst jeg venter på våren, har jeg fått samlet opp litt som skal på bilen når varmen kommer. Fikk også tatt og sotet ruter for 2 uker siden, men har bare de dårlige bildene over her av det enda. Har liggende Blackline baklykter, list til koffertlokket, Kw v2 coilovers + litt annet småsnack. Driver også og vurderer chip fra Ess, også må jeg ta å få kjøpt meg noen spacere når coiloversene kommer på. Gleder meg til det meste er på stell og kan begynne og bli fornøyd med bilen for min egen del:) Det blir nok ingen pokal sanker, er for mangen andre superflotte Bimmere her til det, men håper jeg iallefall kan stille den ut noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 Fikk meg en overraskelse i dag da jeg tok fram sommerfelgene fra boden igjen, alle felgene hadde små og store "eire" merker/klarlakkslipp. :-& Ble veldig overrasket av dette, da felgene er ganske nøyaktig 1år og bare brukt i ca 5mnd. Det har aldri vært benyttet sterk avfetting på dem, brukt Bilberry SafeWheel cleaner + håndvask og alltid tørket etterpå. Før sesongen i fjor ble de satt inn med Swissvax Autobahn, som fikk et "oppfriskende" lag på sensommeren. Kan ikke forstå hvorfor dette da skal skje. Har sendt mail til Gs om eventuell reklamasjon, så får vente på svar derfra. Noen som har opplevd lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Da ble det (H)julestemning i stua!! Nå er det bare og starte jakten på noen som kan montere:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Kjedelig med felgene da. Burde jo ikke flasse så fort. Skikkelig påskefarger på KW-settet Men du klarer montering selv.. Du trenger bare muttertrekker og fjærklemmer utenom standardverktøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Ja, det var litt drit med de. Stresser som fy for og finne kviteringen på de nå. Den er jo selvfølgelig ikke der hvor jeg lå den sist Skulle sikkert klart og montert det selv, med litt veiledning. Men har ikke kunnskap eller nok verktøy tror jeg. Så tror jeg får prøve og leite etter noen som kan bistå meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 GS har vel lagret alt du har kjøpt hos de vel? Burde ikke være nødvendig med kvittering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Gs har alt på pc en ja Så det er heilt unødvendig med kvitteringen. Bare oppgi navn på deg selv så finner dei det. Dette burde vert reklamasjon heilt klart. Du klarer fint å sette på kw sjøl Men er vel alltids noen som kan sette dei på til deg en kveld ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå