mathiasgranberg Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Da har jeg endelig handlet meg bil Bilen er en 530D fra 98/99 som er kjørt ca 240 000 km. er noen småting som må utbredes, men ingenting alvorlig. bilen når jeg hentet den Ting som er gjort til nå: - Skiftet bakluke pga rust - Skiftet skiver og klosser fremme - Hvite blinkere bak - Tatt det som er av rust - Byttet olje + QMI invendig motorrens Ting som skal gjøres med bilen: - Fikse pixselfeil i speedometer - M5 ratt - M-fanger foran og bak - Carbon nyrer - Foiliere innvendige lister - Sort skinn eller alcantra seter - Shortshift - Innvendig motorvask (QMI) - Alcantara taktrekk - Div. detaljer - Effektanlegg - Hengerfeste - Vinge Litt bilder fra hvordan den var da jeg kjøpte den: Sommerfelger Mangler Batterideksel Pixselfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Du som kjøpte denne ja Gratulerer med bil! Kan jeg spørre hva du fikk den for?(ta det gjerne på pm) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasgranberg Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 PM ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasgranberg Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Da var det bestilt nye knapper til nøkkelen og ny kabel for å fikse pixelfeil i speedometeret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Hvordan klarer man egentlig å miste batteridekselet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasgranberg Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Hvordan klarer man egentlig å miste batteridekselet? Hehe, det lurer jeg også på var slik når jeg kjøpte den, koster 1400 på GS..... Edit: 1 146,43 kroner:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Hvordan klarer man egentlig å miste batteridekselet? Hehe, det lurer jeg også på var slik når jeg kjøpte den, koster 1400 på GS..... Kjøpt det heller på nettet, ebay for eks? 1400 er for mye for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bberg Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Kommet deg inn her du også ja, gratulerer med fin bil Mathias:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasgranberg Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasgranberg Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Hvordan klarer man egentlig å miste batteridekselet? Hehe, det lurer jeg også på var slik når jeg kjøpte den, koster 1400 på GS..... Kjøpt det heller på nettet, ebay for eks? 1400 er for mye for det Ja jeg håper på at det skal dukke opp noe, men har ikke sett noe enda dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Ja jeg håper på at det skal dukke opp noe, men har ikke sett noe enda dessverre Koed har veeeeldig mye slike brukte deksler liggende, send en mail med delenr. nytt, så får du nok et svar med deler de har brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasgranberg Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Ja jeg håper på at det skal dukke opp noe, men har ikke sett noe enda dessverre Koed har veeeeldig mye slike brukte deksler liggende, send en mail med delenr. nytt, så får du nok et svar med deler de har brukt. Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasgranberg Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 Da har jeg kjøpt meg helt ny bakluke(privat kjøp, men er helt ny ) og satser på at den kommer neste helg til helgen blir det fiksing av pixelfeil i speedometer og kanskje litt bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bberg Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Mye måtte du gi for bakluka? Er langt ifra pen min også, så må skaffe meg en ny:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Denne er det bare å få chippa.. Da har du skikkelig trekkvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå