ArneR. Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 Fått montert litt mer karbon og m detaljer. Fint vær i dag så da fikk bilen sin første polering i mitt eie. På mandag får den sommerdekkene og enda mer karbon Noen med erfaring av god chip til 120d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Begynner virkelig å dra seg til her nå ser jeg! Gleder meg til å se den med andre felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 Ja, det gjør virkelig eg også. Årets første vårtegn det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Blir bra med varmere vær og tørre veier! Ang. chip så ville jeg nok snakket med SS Performance tror jeg. Koster litt, men er nok verdt det i forhold til de "billig-chippene" man finner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 Ja, det blir nok den. 7500,- tror eg den koster. 210hk og 410 Nm tror eg. Bør flytte greit på seg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Det burde hjelpe bra det altså! Mulig du har skrevet det før, men er det 163 eller 177hk du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Arne, som kjent er jo M-pakke kjedelig. Jeg regner med at dette bare er midlertidig før performancedelene kommer på? Jeg synes du er flink jeg Hvordan polerte du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Mye gromt i performance deler, men synes M sport fronten er finere eg. Performance hører vel også best hjemme på 135i. Angående polering så fikk den en grundig vask. Deretter brukte eg en mild Bilt Hamber clay. Så var det fram med makitaen og mg mirror glace speed cut 105 for enkelte problemområder og deretter mirror glace 205 til poleringen. Topplaget er mg gold class carnuba + Skal på 4 hjulskontroll pga senkingen i morra og tenkte at eg like gjerne kunne bytte ut begge styrestagene så slipper jeg å risikere å måtte ta en ny 4 hjulskontroll hvis det skulle bli slark i de. Måtte av med dekselet under motoren for å komme til, men det var egentlig greit. Da fikk jeg tatt en skikkelig motorvask fra både oversiden og undersiden og gjort rent dekselet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Skal si 1`eren blir bra! Litt morsomt at vi begge har alpinhvit F11 og Sparkling graphite E87. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanpaul Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Hei Arne, Bilen blir bare bedre og bedre Hva slags eksos monterte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 m-blå: Det tyder på god smak hehe. jeanpaul: Jeg kjøpte bare eksoshale på ebay og modifiserte den selv. Endene var like lange, men jeg kortet den ene inn litt slik at den fulgte fangeren bedre. I dag kom sommerfelgene på. Synes de passet bra på bilen med senteret omtrent likt som fargen på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Det ble helgromt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Det ble helgromt!! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Knallfint! Skulle ikke tro at det var samme bilen som på de første bildene i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 De felgene satt som hånd i hanske! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå