Gå til innhold

Arne sin BMW E87 120d


ArneR.
 Share

Anbefalte innlegg

Fått montert litt mer karbon og m detaljer. Fint vær i dag så da fikk bilen sin første polering i mitt eie.

tn_IMG_9938.JPG

tn_IMG_9958.JPG

tn_IMG_9949.JPG

tn_IMG_9953.JPG

tn_IMG_9962.JPG

tn_IMG_9972.JPG

tn_IMG_9983.JPG

tn_IMG_9994_1.JPG

tn_IMG_9995.JPG

På mandag får den sommerdekkene og enda mer karbon :-)

Noen med erfaring av god chip til 120d?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mye gromt i performance deler, men synes M sport fronten er finere eg. Performance hører vel også best hjemme på 135i.

Angående polering så fikk den en grundig vask. Deretter brukte eg en mild Bilt Hamber clay. Så var det fram med makitaen og mg mirror glace speed cut 105 for enkelte problemområder og deretter mirror glace 205 til poleringen. Topplaget er mg gold class carnuba +

Skal på 4 hjulskontroll pga senkingen i morra og tenkte at eg like gjerne kunne bytte ut begge styrestagene så slipper jeg å risikere å måtte ta en ny 4 hjulskontroll hvis det skulle bli slark i de.

tn_IMG_8994_1.JPG

Måtte av med dekselet under motoren for å komme til, men det var egentlig greit. Da fikk jeg tatt en skikkelig motorvask fra både oversiden og undersiden og gjort rent dekselet.

tn_IMG_8996.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m-blå: Det tyder på god smak hehe.

jeanpaul: Jeg kjøpte bare eksoshale på ebay og modifiserte den selv. Endene var like lange, men jeg kortet den ene inn litt slik at den fulgte fangeren bedre.

I dag kom sommerfelgene på. Synes de passet bra på bilen med senteret omtrent likt som fargen på bilen.

tn_IMG_0012_3.JPG

tn_IMG_0016_5.JPG

tn_IMG_0014_2.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...