Øystein87 Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Må løsne kontakten i dashbordet og kutte ut rammen helt innerst så du får den store computern helt inn. Så er det bare å koble om de to ledningene og plugge i
rublings Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Så hvilke funksjoner vil jeg få i min bil med liten kjørekomputer? Jeg har jo så klart klokke, dato og temperatur i dag.
Kristiansan'årn Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Skrevet Februar 16, 2012 Må løsne kontakten i dashbordet og kutte ut rammen helt innerst så du får den store computern helt inn. Så er det bare å koble om de to ledningene og plugge i hva heter den ledningen til stor kjøre komp? "ledn til stor kjørekomp"? har du, eller vet hvor jeg kan få tak i? + event kjørekomp? vet de har på koed, men er litt dyre
marcusss Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Hva er forskjellen på stor og liten kjørekomp? mvh
Kristiansan'årn Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Skrevet Februar 16, 2012 Hva er forskjellen på stor og liten kjørekomp?mvh hvis du ser på side 1 er det en link til stor kjøre komp, men liten tror jeg bare det er temp, klokke og dato, helt sikkert no annet lurt noe også ...
marcusss Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Hehe, skal sjekke ut. Lurer egentlig hva forskjellen er, hva poenget er med å bytte til stor?
Øystein87 Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Vet ikke hva ledningen heter. Men funka å koble om sånn som jeg nevnte på min Vet ikke hvor du får tak i. Jeg kjøpte min kjørecomputer brukt her på bimmers. Hvis du har 520 så må du ha kjørecomputer fra 520 eller 525tds for at det skal passe vistnok.
Kristiansan'årn Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Skrevet Februar 17, 2012 Vet ikke hva ledningen heter. Men funka å koble om sånn som jeg nevnte på min Vet ikke hvor du får tak i. Jeg kjøpte min kjørecomputer brukt her på bimmers. Hvis du har 520 så må du ha kjørecomputer fra 520 eller 525tds for at det skal passe vistnok. Så jeg kan ikke ha en stor kjørekomp på min e34 520i fra feks en e34 m5?
Turbo-HF Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Nå ble jeg også spent på om dette passer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå