Lommelom Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Får kaste opp noen gamle bilder av min 2007 BMW E60 525d M-Sport.Står for tiden vinterlagret så nye bilder kommer vel når sola titter litt mere frem. Utstyrsliste om noen har intresse av det. S205A AUTOMATIC TRANSMISSION S217A ACTIVE STEERING S300A EMERGENCY WHEEL S302A ALARM SYSTEM S320A MODEL DESIGNATION, DELETION S322A COMFORT ACCESS SYSTEM P337A M SPORTS PACKAGE S403A GLAS ROOF, ELECTRIC S415A SUNBLIND FOR REAR WINDOW S416A SUNBLINDS S423A FLOOR MATS, VELOUR S428A WARNING TRIANGLE and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S437A FINE-WOOD TRIM Code Description (EPC) S441A SMOKERS PACKAGE S456A COMFORT SEATS, ELECTRIC. ADJUSTABLE S465A THROUGH-LOAD SYSTEM S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER S4MFA DYNAMIC SEAT BACK WIDTH ADJUSTMENT S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) S522A XENON LIGHT S524A ADAPTIVE HEADLIGHTS S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING S536A AUXILIARY HEATING (Remote) S540A CRUISE CONTROL S563A LIGHTS PACKAGE S591A BMW LA wheel, star spoke 124 RUNFLAT/MIXED S5ACA AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL Code Description (interface) S609A NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL S610A HEAD UP DISPLAY S612A BMW ASSIST S616A BMW ONLINE S620A VOICE INPUT SYSTEM (English) S633A PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. S672A CD CHANGER BMW FOR 6 CDS S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM S698A AREA-CODE 2 S6AAA BMW TELESERVICES S704A M SPORT SUSPENSION S710A M LEATHER STEERING WHEEL S715A M AERODYNAMICS PACKAGE S760A INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME S775A INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE Code Description (interface) P7RPA ADVANTAGE PACKAGE L801A GERMANY VERSION S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET S8SAA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION S8SPA Control unit COP S934A WINTER TYRES ON LT/ALY WHEELS S936A REQUEST BMW MOBILE PHONE ON DELIVERY S964A REQUEST NAVI DVD ON DELIVERY Standard equipment Code Description (interface) S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Sender med et bonus bilde fra Hellakkeringa av min BMW K1. Byttet da også farge fra blå/Grå Til Svart/Gul Dette er bare noen av delene. Brukte like mye lakk på K1 som på en Audi 100stv. + at det er minst er 3 ganger mere jobb Om jeg ikke husker helt feil kom klistermerkene på kåpa på 5k. Skal aldri pusse ned en K1 igjen . Pusset og grunnet selv. Dæven døtte det var en stor jobb. kamerat som lakkerte Selv komponert Hellakkert BMW Hjelm Skal så smått komme igang med oppussinga av min 1997 Mod E39 523i. Den er lagret på verkstedet som den skal lakkeres. Men ingen ting har skjedd enda. Må få ræva i gir. Skal få tak i M-Tec front etc. Må også ha en ny førerdør. Verktøysettet som ligger i bagasjelokket der har plast skruen røket. Så der må jeg enten ha nytt bagasjelokk eller nytt verktøyskrin. Trenger også speil venstre side. En guttunge som ikke fant bremsene på sykkelen sin. Men han fant speilet Eventuelt 2 stk M5 speil Så om noen sitter på noen deler er det bare og sende en PM ikke noe og si hva slags farge det er på delene da den skal hellakkeres. Men selvfølgelig rustfritt Førerdøra er det jo nok med bare skallet siden jeg har alt det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Meget fin E60 flott utstyrsliste og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Meget fin E60 flott utstyrsliste og Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 bilder innvendig? Facelift?, skal handle samme bil selv nå snart, fornøy med motor osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 bilder innvendig? Facelift?, skal handle samme bil selv nå snart, fornøy med motor osv? Jeg er kjempe fornøyd anbefales.Bilder innvendig komme senere da den står vinterlagret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 E60 er og blir en flott bil. Et tips til deg er at skruen på verktøyskrinet på bakluka til E39 får du kjøpt/bestilt løst hos Bmw Koster ikke all verden, gjorde dette på forrige E39 jeg hadde selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 bilder innvendig? Facelift?, skal handle samme bil selv nå snart, fornøy med motor osv? Det er ikke facelift, tidlig 07 dette. Facelift kom i mars 07. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 E60 er og blir en flott bil. Et tips til deg er at skruen på verktøyskrinet på bakluka til E39 får du kjøpt/bestilt løst hos Bmw Koster ikke all verden, gjorde dette på forrige E39 jeg hadde selv. Supert Takker får søke på Real oem om jeg finner delenummer.Fant ikke noe sist jegt søkte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 E60 er og blir en flott bil. Et tips til deg er at skruen på verktøyskrinet på bakluka til E39 får du kjøpt/bestilt løst hos Bmw Koster ikke all verden, gjorde dette på forrige E39 jeg hadde selv. Supert Takker får søke på Real oem om jeg finner delenummer.Fant ikke noe sist jegt søkte. Delen er merket 2 i bildet, delenr 71111179444 Skrue verktøyboks org kr 26.14 (Dette er hos GS Bildeler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 E60 er og blir en flott bil. Et tips til deg er at skruen på verktøyskrinet på bakluka til E39 får du kjøpt/bestilt løst hos Bmw Koster ikke all verden, gjorde dette på forrige E39 jeg hadde selv. Supert Takker får søke på Real oem om jeg finner delenummer.Fant ikke noe sist jegt søkte. Delen er merket 2 i bildet, delenr 71111179444 Skrue verktøyboks org kr 26.14 (Dette er hos GS Bildeler) Dæven døtte dette var service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Tyder bare på at jeg har brukt en del tid på delesøk på GS selv Så tok ikke 5 min å finne det engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet April 7, 2012 Forfatter Share Skrevet April 7, 2012 Skal få montert Sorte baklykter-Blir montert når jeg skal reparere klarlakken som har sluppet litt på framfangeren.(Garantisak) Svarte sideblinkers -ok Montere frontfanger nedre del under mteck fanger-Bestilt Sort lamin x på frontlykter-Ligger klart Få programert M5 headup i displayet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Fått bakrutesenker i posten i dag Den er nå ferdig pusset ned klar til grunning og lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Videre planer er, røske ut alt av (mine er lys Poppel ) disse helvetes trelistene. Har en kompis som har karbon ett eller annet. Det skal jeg ikke ha. Det er verre en Trelistene. Med varierende lys er disse himmla dryge å se på. Mine skal lakkeres i bilens farge 416 Karbonsvart Metallic. Men har enda ikke fått bilen ut av vinterlagring. Driver for fult med mitt E39 prosjekt som tar en god del tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå