Xroban Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Jeg selger nå et instrumentpanel som satt i min E34. ALT fungerer på den, untatt pæra for tåkelys fremme, den har gått Prisen er 500 kr - Førstemann
scoot Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Du, du vet du legger ut bilde av noe du sier funker 100%, så ser man på bilde at km-telleren har pixelfeil. Ekke det litt dumt ?
Xroban Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Skrevet Februar 19, 2012 Det står ikke noe sted at det er 100% feilfritt? Det står at alt fungerer, noe det gjør.
Eska Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Dette er nok dessverre ikke verdt 700 kr, med så alvorlige pixelfeil er nok printplata på dette instrumentet på siste verset, koster noen tusinger og få tak i ny printplate alene... tror du bør gå litt ned i pris, og selge selve "huset" hvis det er i god stand
Xroban Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Skrevet Mars 2, 2012 Kan umulig koste flere tusen for en slik plate... Hva mener du med selve Huset? Selger jo hele greia
Eska Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 Xroban skrev: Kan umulig koste flere tusen for en slik plate... Hva mener du med selve Huset? Selger jo hele greia Må vel regne med pris fra 2500 - 3500 for ny printplate hos bmw, derfor jeg mente at du burde selge "instrument huset", og ikke "komplett", altså billigere men for all del det er bare mitt synspunkt!
Xroban Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Skrevet Mars 8, 2012 Tviler på at det koster så mye, de kan uansett få tak i slike stempler som er fra mekkonomen eller andre leverandører... Etter min mening, så fungerer det intrumentpanelet der bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå