Margeir Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30747496 Og hvordan det er å bruke en M3 til daglig bruk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Hør med ErikL her inne, han eier den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30747496Og hvordan det er å bruke en M3 til daglig bruk? jeg kjenner IKKE denne bilen men... Det er i mine øyner for dyrt for en ombygd bil... det finnes orginale biler som blir solgt rimeligere enn dette. men det er opp til hver enkelt hva man vil ha, prismessig kan man nok finne en "bedre" bil til samme pris om man lever med at det er en ombygd bil. Ingen problem å bruke en slik e36 hver dag. Den bruker mer bensin, har dyrere deler og dyrere forsikring enn en vanlig E36. Om du er innstilt på å betale det som det koster ser jeg ingen problemer med å kjøre en slik bil hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Hør med ErikL her inne, han eier den. Rettelse: -Erik- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Ombygd eller ikke så virker ihvertfall denne bilen å være i meget god stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Den er meget riktig i mine øyne! Fin hverdagsbil dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Jeg vet at en ombygd bil har en mindre markedsverdi, men det betyr ikke nødvendigvis at det er en dårligere bil, enn en original bil. Vanlig E36 og m3 har jo samme karosseri, iforhold til e46 og e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 samma for meg om den er ombygd bare det at den er godkjent og gjort bra man tenker ikke på bensinforbruk når man har en M3 eller M5 og jeg syns den ikke var så dyr.. også har lyst på noe M siden jeg er sånn halveis singel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 syns ratt etc var litt vel sliten til km standen også.. har selv hatt flere ombyggede m-biler, og det skal du ikke la stoppe deg.. ombyggd er like godt som orginalt.. MEN det SKAL være biligere. så jeg sier 140,- så tar du den! Felgene var kanonråe! skiltnummeret awesome.. og sviver den fint uten å tikke eller lekke olje og ikke skjelver på clutchen når du løser den ut så er det tut og kjør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Skiltnummeret på denne er jo redigert, H_c. Jeg vil si denne er meget fin, og godt holdt av Erik. Rattet er som det er . Det kan byttes, men det er ikke så dårlig. Den vekker hvertfall oppsikt, det er sikkert Jeg syntes den er nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Litt skeptisk til den slepe kroken som er montert på første bildet der da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 samma for meg om den er ombygd bare det at den er godkjent og gjort bra man tenker ikke på bensinforbruk når man har en M3 eller M5 og jeg syns den ikke var så dyr.. også har lyst på noe M siden jeg er sånn halveis singel Bilen er godkjent og bra bygget ut i fra det jeg har sett av bilen. Vet eier er meget nøye, så jeg ville ikke vært skeptisk til denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Bilen er godkjent og bra bygget ut i fra det jeg har sett av bilen. Vet eier er meget nøye, så jeg ville ikke vært skeptisk til denne. Har mere lyst på denne bilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Bilen er godkjent og bra bygget ut i fra det jeg har sett av bilen. Vet eier er meget nøye, så jeg ville ikke vært skeptisk til denne. Har mere lyst på denne bilen nå Ring på selger og avtall en titt da, så ser du fort om det er noe du vil kjøpe eller ikke Vet Erik ikke biter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Den har ligget ute en stund så kan sikkert få en god deal der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå