Koksore60 Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Hei. Vet det er tidlig å spør men skal gifte meg 18august. Lurte på om noen kansje har en e24 eller e28 til låns som bryllupsbil denne dagen? Eller noe ant av god gammel årgang:) bor sør i rogaland. Mvh Roar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Jøsses, det var stilig at noen vil bruke en slik bil til bryllupsbil. E24 er vel mest spesiellt for meg, men uten tvil mest praktisk med en E28 som har 4 dører mtp kjolen til fruen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koksore60 Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Ja er så heldig at min fremtidige kone er svak får alle gamle bmwer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Er vel en her på forumet som har brukt bilen sin litt til brudekjøring? Svart E24. Når det gjelder bryllupsbil er jeg vel egentlig ikke i tvil om hva jeg ville valgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Ha ha! Helt klart hva som fanget oppmerksomheten til fotografen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Jeg skal i allfall ikke kjøres i en gammel Taxi i mitt bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koksore60 Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Nei dama liker ikke mercedes så det er uaktuelt:) strøken e30 vurderes også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Jeg skal i allfall ikke kjøres i en gammel Taxi i mitt bryllup En w116 Sonderklasse er noe helt annet enn en gammal taxi! Nydelige biler som er ganske så overlegent alt annet produsert i 72-79 Edit: Når det gjelder denne tråden ville jeg nok prøvd å få fatt på en e24! Litt mer passende i et bryllup enn en e28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koksore60 Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Den svarte e24 hadde passet perfekt ser ikke helt problemet med 2dørs, er jo bare å kjøre bilen selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå