rublings Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 I værste fall blir det bare å hive på en 5mm spacer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Det er sant, jeg får vurdere litt videre... Den vil da stikke 0,5mm lenger ut enn de lovlige 7,5 såvidt jeg har skjønt. Men det kan vel ikke gjøre så altfor mye..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Blir ikke helt feil nei, bare bakfelgene du kjøper kommer 4 mm lengre inn mot midten av bilen, så om du ikke treffer noe på innsiden, så gjør det ikke noe mer enn at det ser litt annerledes ut bare. Takk Litt skeptisk til om det vil gå siden jeg har M sportbremser... F30 har et47 originalt, så et44 er jo innafor med god margin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Fant bilde av en F30 med samme felg oppsett og M bremser så det bør gå ja ...en annen ting... Har du samme senk på 335´en som du hadde på den rød 320d´en..? Fornøyd? Du har adaptivt M understell også, ikke sant..? Om jeg ikke husker helt feil så er det H&R med ca. 30mm ned, jeg er redd det skal bli upraktisk i visse situasjoner - er det bare tull, eller er det noe i det? Monterte du selv, eller fikk du noen til å gjøre jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Flott bil ja:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2013 Jeg har samme senk på denne, ca30 mm ned foran og bak. Jeg har også adaptivt m understell, har ikke tenkt en eneste gang at dette var upraktisk;)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Monterte du selv, eller verksted..? Veldig i tvil altså... Du får komme på besøk så jeg kan teste høyden opp til garasjen blant annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2013 Ble montert på bilia, veldig greit og få gjort alt på en gang, programering,firehjulskontroll osv Follo er jo ikke langt unna;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Blir hos Bilia for min del isåfall også, bare bli enig med meg selv først... Du får si fra om du er i nærheten en gang, så skal jeg spandere en Coca Fornøyd med M Performance oppgradering..? Lurer på om det kommer til 320i, ser Hartge har hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Har du byttet denne inn? Hva har du kjøpt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Har du byttet denne inn? Hva har du kjøpt nå? Er spent på det jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Nå kjører han 530GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Nå kjører han 530GT Fikk med meg det ja men kjenner jeg han rett har han noe mer gromt i planene sine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 3, 2013 Forfatter Share Skrevet November 3, 2013 Fikk med meg det ja men kjenner jeg han rett har han noe mer gromt i planene sine... Andy520iA og Evenol reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Kult med båt men håper du opprettholder det gode forholdet ditt med bmw. Du hare jo hatt så mye gromt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå