Simmelim Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 kanskje litt off-topic men vet du hvordan man bytter tåkelysene foran? altså grøftelysene? har kjøpt lysere pærer som passer bedre til de hvite ringene som er parklys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 det der ble kjempe bra pluss denne ser jo bare veldig riktig ut før du senka den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Fant du noen greie gelger til denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Fant du noen greie gelger til denne da? Njaaa, egentlig ikke, syns det er vanskelig. Kommer vel til og vente litt, til utvalget blir litt bedre. Syns vertini concave gjør seg, og de kan man vel få tilpasset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 De felgene hadde blitt innertier og litt annerledes enn hva alle andre har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 De felgene hadde blitt innertier og litt annerledes enn hva alle andre har! Ja, jeg bestilte, men fikk med feil innpress. Tenker jeg bestiller på nytt, og tar ventetiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 De felgene hadde blitt innertier og litt annerledes enn hva alle andre har! Ja, jeg bestilte, men fikk med feil innpress. Tenker jeg bestiller på nytt, og tar ventetiden Ok, det er det nok verdt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Har du fått bestilt?! vil se bilen med gromhjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 flott bil! gler meg til du får felgene, vurderer sånn smått det samme 19x9 fremme og 19x11 bak, hva kjøpte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 flott bil! gler meg til du får felgene, vurderer sånn smått det samme 19x9 fremme og 19x11 bak, hva kjøpte du? Har best i den dimmen, mener der var 9,5 foran, men ble litt usikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30254596 hatt vertini magic selv flotte felger, men kvaliteten er vel ikke stort å skryte av fikk jeg inntrykk av..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Har vertini concave på f11, ikke mulig å få de til den nye treeren. Har også prøvd å få tak i vossen felger, men innpresset på f30 er ikke forenelig med fine felger. Men nå skal denne selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 link til annonse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Er ikke noen annonse enda, blir nok bare en innbyttebil, får den nye alt på mandag : Men er noen seriøst intr, så er det bare å ta kontakt. 100' under ny pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå