Kellsveitt Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Ja da er våren snart her å da tenkte jeg at jeg skulle opprette en tråd om hva som skal gjøres, hvordan jeg gjør det og hva planene framover er. Her er det åpent for forslag og gjerne tips til hvordan dere ville ha gjort det. Var i starten av Januar i Bergen å hentet meg en 2002 modell E39 525 D M-Tech Touring, bilen er i utgangspunktet ikke så værst. Kun et par rustdannelser, steinsprut og en ørliten bulk på panseret. Bilen går nå på 17" originale m-tech felger og det fulgte med noen m5 replica felger (9x18, et20) som forresten er til salgs. Skal legge ut bilder fra jeg kjøpte den og til i dag, samt prøve å få lagt ut bilder fremover som ting begynner å skje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kellsveitt Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 Fikk en diger pakke fra GS Bildeler her en dagen + noe småtteri fra USA. Kjøpt: - Dynavin original look 2 din spiller - Lightning Audio 12" sub - 4 kanals forsterker fra - M5 frontfanger - Original Takvinge - Carbon frontleppe - Carbon m5 diffusor - Carbon øyelokk - Carbon haifinne til taket - Carbon emblem til panser og bagasjeluke - Nye skiltplater med egen tekst - Nurburing klistermerker til de bakerste siderutene - ///M emblem til grillen - Strobekit Har også bestilt m5 eksosanlegg, krengestagg til motorrom og senkesett, men dette har ikke kommet ennå. Hadde ikke tenkt å ha på alt dette før snøen er borte, på grunn av alt som skal lakkeres osv. Har også planer om nye sommefelger og har landet på m6 replica, noen som selger tilen rimlig pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Fleir nordøler innpå her ja Såg ut som en fin bil grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Gratulerer med fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kellsveitt Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 Ja æ vist dæ Tusen takk, bli bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Gratulerer med fin bil +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Jøss, lik som min utvendig jo. Men hvorfor i all verden skal du ha M5 fanger? Og haifinna er vel bare bortkasta?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kellsveitt Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 Måtte ha ny fanger etter et lite uhell i vinter så da var m5 et naturlig valg Syntes haifinne er litt kult, men får prøve den på og se hvordan det blir. Takk for kommentarer og "likes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Nydelig bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Meget pen bil, og liker planene Blir spennende å følge med! Men; Ringen-klistremerker på en bil som ikke har hatt en runde på banen, blir feil spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Haifnna er jo antenne på E60 osv... Er en i området her som har sånn på sin E39. Ser egentlig bare teit ut, passer ikke bilen i det hele tatt.. Hvertfall når en veit at den har null funksjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kellsveitt Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Takk for fine kommentarer, skal prøve å være flink med updates fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kellsveitt Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Da var bilen kommet opp på bukker. Da blir det nok litt vasking før jeg begynner med å ta av front og bak fangere samt demontere eksosanlegget til uka. Beklager dårlig kvalitet på bildet, da det er tatt med mobilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Hehe, tydelig at du liker å ha det komfortabelt når du skrur bil Du må bare passe på å ikke sovne på madrassa der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå