Kjeid Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Har litt spørsmål om senking av E46 Har noen dårlige støtdempere bak på bilen, så jeg benytter anledningen til og senke bilen Skal ikke gjøre dette selv, men skal skaffe delene selv. Det jeg lurer på da er: Har funnet dette settet på partsandretards: http://www.partsandretards.no/senkesett/justerbare-senkesett/bmw/3-serie-e46/supersport-control Hva synest folk om dette settet?? Trenger jeg noe mer? Hvor mye kan jeg senke bilen? Vil ha den godkjent, i tillegg vil jeg komme meg over diverse fartsdumper, om jeg må kjøre diagonalt har ikke det noe og si. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Hvor mye den kan senkes står i TÜV papirene som følger med settet. Det du trenger i tillegg er nye tårnlager ( topplager om du vil ) foran og bak, så er det bare å kjøre på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Hvor finner jeg disse tårnlagrene ? :s Lette på PaR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå