scoot Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Folkens, jeg har en liten "oppdatering". Mens jeg bytta foringene la jeg merke til at staget fra viskermotoren til selve overføringen var ekstremt dårlig ( slakk i kulene ). Dette irriterte meg så jeg begynte og grave litt - det viser seg at GS selger løsdeler til vindusviskermekanismen. Dvs jeg kunne kjøpe KUN staget med plastforingene som var ødelagt, for 150kr inklusiv frakt! Delenr: 61611384116 Kjøper du et slikt stag - OG to nye kobberforinger så er du i boks. Monterte staget i dag - herrejesus så deilig det var, ingen slark overhodet, ingen slåing i panseret, ingen forskjell på hvor langt viskeren går opp på ruta ( Alle vet jo hvor jævlig hardt viskeren slår i vinduslista når det regner på motorveien ). Selvom dette er en drittjobb kommer du aldri til å angre! Totalkostnad ca 400 spenn, verdt hver eneste krone! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Hvis du samler all info i førstepost, kan jeg legge denne inn på DIY-listen vår slik at folk finner den i fremtiden. Bra jobba. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OKSE Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Er dette likt for E36 også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Dette er IKKE likt på E36, er kun E34/E32 som har denne typen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Jeg har ikke fått noe kontakt med de som leverer det. JEG VIL HA!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Ikke? Rart, jeg trykket bare på den "inquire now" ( eller hva det nå står )knappen, fylte ut skjema og fikk svar i løpet av nattan. Kjappe og greie var de og, scanna til og med inn kvitteringa på at den var sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Ja, jeg har prøvd det samme 2 ganger.. Irriterer meg VELDIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junobruno Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Rart det der, Azeton! Jeg fikk e-post dagen etter jeg trykte på det samme. Er bare litt usikker om pakken er sendt, eller om jeg må betale først? Fikk bare paypal accounten til firmaet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Da har denne havnet på vår DIY liste. viewtopic.php?f=9&t=154556&p=1604127#p1604127 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Rart det der, Azeton! Jeg fikk e-post dagen etter jeg trykte på det samme. Er bare litt usikker om pakken er sendt, eller om jeg må betale først? Fikk bare paypal accounten til firmaet? Du må betale først - såklart? Jeg bestilte nettopp enda et sett, kjekt å ha, eller hvis noen trenger. Takk Hafsmo EDIT: samme resultat som forrige gang, jeg betaler, to dager etter får jeg tilsendt en scannet kvittering på at varene er sendt med EMS-shipping - null problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Jeg fikk nettopp et sett sånne kobberforinger, så om noen trenger selges de for selvkost! EDIT: "kje" har meldt interesse, så foreløpig er det solgt allerede. Kan forøvrig trygt andbefalle gutta fra Taiwan, alt skjer kjapt og enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Du fikk det, men tok det ikke med til meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Posten var på døra kl 5, så kjerringa tok det i mot :/ Ellers hadde det vært med innover:-) fortsatt ikke lykkes med å komme i kontakt med dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Posten var på døra kl 5, så kjerringa tok det i mot :/ Ellers hadde det vært med innover:-) fortsatt ikke lykkes med å komme i kontakt med dem? niks, ingenting enda.. så gir opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Det var no skit, kan hende jeg tar inn 4-5 sett etter påske som evt. selges for selvkost. Skal se om jeg får til no kombinert frakt fra gutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå