Gå til innhold

Ekkojs bilder

ekkoj
 Share

Anbefalte innlegg

Takk igjen folkens :)

Fantastisk fine bilder. Hvilket kamera og type linser har du brukt. Er nybegynner på speilrefleks selv. Noen triks i type innstillinger?

Velkommen til bimmers.

Jeg bruker Canon 5D mk II og et utvalg av Canons L-optikk... Men når det er sagt, så blir det litt som å si "Mmm, det var god mat, hvordan ovn har du brukt?" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men du tar magasin bilder sa du? :) hvilken bil magasiner pleier du å ta bilder for da? :D

Jeg pleier ikke å ta bilder for magasiner, men har gjort det. Skulle gjerne gjort mer, men tiden strekker ikke til desverre.

Men jeg har tatt bilder for Finansavisen, Performance Ford, Autosaloon Autofil og klubbmagasinet til VW Audi Club Norwegen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig gode bilder du tar her! :)

Gleder meg til å se flere bilder av vogna di og flere BMWer :D

Vi får se om jeg ikke får vært med på noen treff og sånn etterhvert da, så blir det kanskje noe bilder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Var ute for et par uker siden og tok bilder av en E39 M5. Utstyrt med V8´er og Supersprint eksos var lyden av bilen nok til å få meg til å ha lyst på en selv.

Jeg hadde egentlig ikke tid til å møte eieren og ta bildene, og siden de bare skulle på finn.no, så da er det begrenset hvor mye jobb som ble lagt i dem... Men et par av dem ble jo helt ok.

6836089222_d63e85a801_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

På sensommeren ifjor hadde Oslo Lokallag i Volkswagen Audi Club Norwegen treff på Autogrip i Oslo og vinnerene skulle få plakat med bilde av bilen sin på. Jeg skulle ta bildene og måtte snu meg rundt å planlegge litt. Siden vi bor i Norge og sommerværet ikke alltid er til å stole på ville jeg finne en innendørs lokasjon i tilfelle det skulle bli regn. I tillegg måtte det gå raskt, for folk vil som regel fort hjem etter å ha vært på treff.

Når dagen kom så ble det selvsagt regn, og i tillegg ble det 5 biler med enn planlagt som skulle skytes. Stress! Brukte to timer i garasjeanlegget til Biltema på Alnabru og gjorde det beste ut av det. Ideelt sett så skulle jeg hatt litt mer variasjon i bildene, men det er begrenset hva man får til på en sånn plass.

Her er ett par av favorittene.

7032225863_bcfa5dd3a5_o.jpg

6886127424_98767299ff_o.jpg

Det er jo ingen hemmelighet at det er litt etterarbeid på disse bildene, og her ser dere hva som ligger av jobb på det nederste bildet :)

7032269569_a8b5e0c963_o.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hva "noen" layers i PS kan utrette! :) Vanvittig stilige bilder du leverer..! Merker jeg får lyst til å raske med meg utstyret og finne en bra location, men så finnes det så mange unnskyldninger for å la være... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...