Tor Albert Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Meget pen denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 har jeg aldri hørt om hva er senken du har på bilen? Fk coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Nå er bilen polert å greier Klar for GS-treff imorgen! Liker ikke helt å kjøre med den da.. dieselpumpa lekker MEGET mye akkurat nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Da har jeg akkurat kommet hjem fra GS-treffet i Bud! Mange bilder fra før, under og etter treffet: Polering! kommet til Meguiars Steg 1 her tror jeg klar for treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Svært pent!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Denne var pen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Pent! Syns jeg så deg idag, satt på i en rød 318is med m3felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 det kan godt hende ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 liker godt denne bilen bra med senk og flotte felger. trur det hadde blitt finere med små ventiler på felgene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Digger E34en din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 liker godt denne bilen bra med senk og flotte felger. trur det hadde blitt finere med små ventiler på felgene?? Enig, men det tenkte jeg ikke på når jeg fikk dekkene lagt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 har jeg aldri hørt om hva er senken du har på bilen? Fk coilovers hvor mye senker coilovers'n da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 har jeg aldri hørt om hva er senken du har på bilen? Fk coilovers hvor mye senker coilovers'n da? Er ikke sikker.. senker det som går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Tøff e34 ja, tøft når d blir så lavt som dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Den var tøff live og denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå