Erlendmelk Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Tøff e34 ja, tøft når d blir så lavt som dette Den var tøff live og denne : )) Igår kjørte jeg til Kr.Sund.. la på originale 15", orker ikke ødelegge "bbs" felgene utover de dårlige veiene! Ser hvor mye felger gjør seg på en bil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2012 alt er vel til salgs for rett pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Hva er rett pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 Jeg vet ikke helt altså Har jo ikke tenkt meg til å selge akkurat nå, men man vet jo aldri ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Artec felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Div på tide å skaffe nye bakdekk tror jeg MIM-felgene jeg brukte på visning, jævligste profilen måtte stille opp kompis sin bil, der mim-felgene hører til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Er det der 17 tom mim? Send meg PM om de skal selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 det er en kompis sine, tror ikke han selger de. 17". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Gud de er så gromme! Skjønner at han ikke selger dem også egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Det er kule felger ja! Men disse har helt feil profil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Er d gs sine rs replika?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 nei. kjøpt hvor og pris,,,gjerne på pm liker forørvri veldig godt tdsn din:P er ikke intrisert i dyrere bil i bytte? disel d og;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå