Tandee34 Skrevet Februar 25, 2012 Skrevet Februar 25, 2012 Her er da mitt prosjekt, en 1995 E34 stv som har litt over 235000km på tellern Planene er:sorte DEBøttestolerM5 eller asc fanger forranLakkering (begynner snart å slipe ned bilen)Kicker comp 15"CoiloverskantfelgerBlir også å bytte motor til m52b28 eller montere turbo på 2liter'n når pengboka sier ja til det! Delebilen til venstre Rengjøring er ikke så veldig artig..Tok motoren ifra en delebil jeg hadde stående kasse skal trekkes opp når jeg gidder
Tandee34 Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 Har et sprøsmål!! Hvor er pluss kablen i motorrommet? har tadd motor ifra en sedan, å da er jo ikke ledningsnettet på motoren likens, siden touring har batteriet under baksete, å sedan har det i motorrom.. Noen som kan hjelpe meg?!
Marjooozz Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 jeg har 92 mod og den har batteriet ibaksetet
Tandee34 Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 den jeg tok motoren ifra hadde ihverfall batteriet i motorrom
Tandee34 Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Skrevet Mars 2, 2012 Girkasse blir snart montert, må bare få bytta 2 simmeringer.. så må jeg ha meg et nytt utløserlager da dette var veldig godt brukt.. Motor skal også få seg noen nye pakninger før den blir montert, og en skikkelig vask
AHellem Skrevet Mars 11, 2012 Skrevet Mars 11, 2012 flott å se at folk gidder å pusse opp gamle godbiler følger med!
Tandee34 Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Skrevet Mars 11, 2012 Liten update! Har byttet begge simmeringene bak på girkassen å montert den i bilen, mangle bare utløserlager nå, så kan motor også monteres! Har også funnet rust å dørk.. men blir ikke å bynne med det før sommeren..
Tandee34 Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Skrevet Mars 23, 2012 Utløserlager blir bestilt idag, så får håpe at det kommer fort sånn at jeg kan montere motor i bil..
scoot Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 den jeg tok motoren ifra hadde ihverfall batteriet i motorrom Dette er litt forskjellig, har hatt to sedaner, hvorav en hadde under baksetet og en i motorrom
Tandee34 Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Skrevet Mars 30, 2012 Jaja, går ihvertfall framover! Må bare skru fast alt å montere radiator og sette i alle ledningene så blir det oppstart! Utløserlagret kom idag, så da var det bare i hive i motoren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå