Tommy Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Jeg kjøpte den uten engangsavgift, og ga 140000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Ok, skal brukes som banebil eller vente med å registrere bare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Skal registrere den, så snart jeg har solgt Lotusen. Sparer vel en 20-30000.- på å gjøre det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Gromt det her..! Zinnoberrot? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Gromt det her..! Zinnoberrot? Hellrot 314 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Gratulerer med ny M3, liker planene dine og gleder meg til å se denne bli shinet av deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Gratulerer med flott bil Tommy Denne bilen har utvilsomt havnet i de beste hender Planene høres helt riktige ut, e36 tar seg veldig godt ut i rødt og det alcantara/stoff interiøret så både pent og velholdt ut. Blir morro å følge denne fremover Har du fått kjørt noe med den, hvordan opplever du forskjellen mellom motoren i gt'n og 3.2 l motorn ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 gratulerer med ny bmw, gelder meg til og følge med her får håpe det blir høy vinge på den da i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Gratulerer med flott bil Tommy Denne bilen har utvilsomt havnet i de beste hender Planene høres helt riktige ut, e36 tar seg veldig godt ut i rødt og det alcantara/stoff interiøret så både pent og velholdt ut. Blir morro å følge denne fremover Har du fått kjørt noe med den, hvordan opplever du forskjellen mellom motoren i gt'n og 3.2 l motorn ? Har bare kjørt den fra Elverum å hjem, på piggdekk, men det er litt mere "punch" i motoren, en i GT'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 gratulerer med ny bmw, gelder meg til og følge med her får håpe det blir høy vinge på den da i hvertfall Har bestilt IS class 2 vinge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Gratulerer! Prøvde denne i fjor høst. Går da helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 gratulerer med ny bmw, gelder meg til og følge med her får håpe det blir høy vinge på den da i hvertfall Har bestilt IS class 2 vinge. er ikke dette samma vinge som gt? knall med distanser på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 gratulerer med ny bmw, gelder meg til og følge med her får håpe det blir høy vinge på den da i hvertfall Har bestilt IS class 2 vinge. er ikke dette samma vinge som gt? knall med distanser på denne! Jo, GT har IS class 2 vinge. å mellomstykkene ser bra ut på en GT, hvor de ble levert med originalt, men jeg vil ikke ha dem på denne. Her er et bilde av den gamle GT'en min med klosser i vinga. Å mulig at denne nye får samme behandlig som GT'en under Før Etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Gratulerer med 3.2! Syntest selvsagt den skal få samme behandling under som GT`n. Vurderte det på min gule også, men kom aldri så langt. Hva slags understell er montert på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Gratulerer med 3.2! Syntest selvsagt den skal få samme behandling under som GT`n. Vurderte det på min gule også, men kom aldri så langt.Hva slags understell er montert på den? Det er noe KW justerbart, men vet ikke helt hva. Gule dempere/fjærer, med lilla låseringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå