jonas1/// Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Imponert! Veldig morro å følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 Litt småplukk i dag også. Hadde av dørtrekkene, for å få limt fast den listen som fester disse til toppen av døren. Det er er svakhet på disse, at de løsner etter en stund. Listen ble limt fast med sikaflex, så ble det montert nye klips rundt resten av døren. Hadde også liggendes nye baklokk til hovedlyktene, som ble skiftet (håper å bli kvitt dugg i lyktene, som jeg har vert litt plaget med) Nye, med friske pakninger til venstre. Mellompotta så ikke bra ut, og jeg mistenker at katalysatorene ikke var helt friske. En ny hos BMW, kostet ca 27000.- Men jeg fant et firma i England som lager eksosanlegg, som heter Vortex Performance, å etter et par mailer til dem, så var anlegget på vei, å prisen ble ca 3300.- inkl mva og frakt. Det så litt trist ut, i bart metall, så det fikk noen strøk med varmebestandig sort lakk. Skiftet også olje på girkassen, å det gikk lekendes lett med denne hendige lille pumpen jeg handlet på ebay, for ca 100.- inkl frakt. Brukte Redline ATF racing olje, med en liten tilsetning av http://www.swissvax.no/produkter/tilbehor/metabond-c Så var det litt polering av varmeskjold. Disse ble polert opp med 2 forskjellige grader schotch pad Her er halve polert Ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Dette blir showbil deluxe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 Dette blir showbil deluxe.. Tja, den blir vel mest brukt på bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Sikaflex som du brukte her, er det bedre enn Tech-7? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Dette blir showbil deluxe.. Tja, den blir vel mest brukt på bane Jaja, bane/showbil da.. Morsomt å se at den blir brukt litt også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Sikaflex som du brukte her, er det bedre enn Tech-7? Det er nok så det samme, så lenge du har rene overflater. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 atf olje på manuel girt bil? anyways, utrolig flott bil du har tommy! sett den flerne ganger på div bmwccnr treff og forsjellig STRØKENT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 atf olje på manuel girt bil? Gir litt lettere og smoothere giring på en kasse som har et par kilometer på nakken. Mye brukt også for å dempe lyden hvis du har uling f. eks fra kassa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 atf olje på manuel girt bil?anyways, utrolig flott bil du har tommy! sett den flerne ganger på div bmwccnr treff og forsjellig STRØKENT! Ja, denne bilen skal ha ATF olje, etter fabrikken sine spesifikasjoner. Står t.o.m. en stor klistrelapp med ATF på girkassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Sjer ikke så mye, siden jeg venter på en pakke med smådeler (som sikkert kommer ila uken) men jeg fikk montert på mellompotta i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Ser fantastisk ut dette. Spørsmålet er hvor lenge den eksosen holder seg fin - ville faktisk heller unngått å lakket den, selv om den ikke så strøken ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Ser fantastisk ut dette. Spørsmålet er hvor lenge den eksosen holder seg fin - ville faktisk heller unngått å lakket den, selv om den ikke så strøken ut. Den så iallefall like bra ut på GT'en jeg hadde etter et år, medsamme behandling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Imponerende lesning, ser utrolig bra ut! Gjør du alt arbeidet med bilen på de små bukkene på siste bilde der? Motiverer meg til å sette igang lignende jobb på min også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Imponerende lesning, ser utrolig bra ut! Gjør du alt arbeidet med bilen på de små bukkene på siste bilde der? Motiverer meg til å sette igang lignende jobb på min også! Ja, ligger under der, er ikke de beste forholdene, men det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå