M|Fjeld Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Venter på noen 17" rondell d58 felger, så blir det å senke bilen det som er mulig! Rusta panser kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Spare vekt...?! Altså...en ting er å ta ut selve soltak-kassetten og tilhørende motor og kabler.. men å sveise igjen taket ser jeg ikke på som noe vektbesparing.. Menmen..din bil..blir vel 316 motor på denne snart?eller skal den selges neste uke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Hmm... Her blir det bytta både biler og motorer kjappere en jeg rekker å bytte sokker. Spent på hva som lir av denne med tiden da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Mener på at en takluke veier endel, så er mye å spare der. Fleste banebiler m/ takluke river det av og sveiser igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Spare vekt...?! Altså...en ting er å ta ut selve soltak-kassetten og tilhørende motor og kabler.. men å sveise igjen taket ser jeg ikke på som noe vektbesparing.. Menmen..din bil..blir vel 316 motor på denne snart?eller skal den selges neste uke? Hele kassetten er fjerna da.. Hallo!? Hmm... Her blir det bytta både biler og motorer kjappere en jeg rekker å bytte sokker. Spent på hva som lir av denne med tiden da. Mener på at en takluke veier endel, så er mye å spare der. Fleste banebiler m/ takluke river det av og sveiser igjen. Sparer noe og 30kilo har jeg hørt, og når det er i toppen av bilen så har det fort mye og si på kjøreegenskapene, som er helt eksemplariske på denne bilen Ligger som lim på veien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Skal justere høyden på bilen, men skruen på coiloversene foran har selvfølgelig satt seg fast.. Har prøvd å varme opp, men det hjalp lite. Noen tips/triks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Peis på masse rustløser (VD-40 etc), se om du har en hammer som ikke slår i stykker mutter, og kakk litt på den mens du varmer.. Evt se om du kan få til noe med en rørtang etter stor dose med løser (la d virke en stund) og varme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Og når du får det løs anbefaler jeg å ha beskyttelsesspray om du får tak i, eller noe lignende som HS-5000 på gjengene etterfulgt av teip rundt alt av gjenger Jeg har gjort det på min, og jeg når jeg løsner på skruen kan jeg sende hele justeringsringen og fjæra rundt et stykke ned Du blir ikke å angre på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Letteste er å ta av coilovern, sette den i skrustikka og bruke stor hammer og messing stang så du får slått litt godt på justeringsskruen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 var det vi gjorde mikael, så prøv det markus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Takk for gode tips & triks folkens! Har allerede varmet opp og hamret til med hammer og meisel, men rikka seg ikke en millimeter Så får ta og skru av coilovern og se om litt tyngre redskap får løsnet dette! Kjærra skal NED på bakken koste hva det koste vil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Pusser ned bilen og gjør bilen klar for lakkering! Maskinen gikk dessverre adundas, så takk til ealoken som stiller sin maskin til dispensasjon! Blir å fortsette med arbeidet imorra, så blir det lakkering i garasjen om en drøy ukes tid om alt går etter planen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Skal du ikke profflakkere denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Ikke noe profflakkering nei, det er ting man fikser selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 heheh, dette må jeg følge med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå