Kjexx Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Hva er det du har malt med? Drygolin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Har rullemalt med Bengalakk fra Malerhuset. Billig og greit.. Fikk blandet fram en matthvit farge i "alpineweiss", det vil da si at ingen har lik lakk.. Superfornøyd Den er langt ifra ferdig, mye som står igjen.. Men alt i alt fornøyd Synes den har blitt ganske bra jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Syns denne er rå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Varmer å høre slikt fra deg med en så strøken og pen e36 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 har du tynna ut bengaen? sist jeg rulle malte en bil med benga så tynna jeg ut 50/50 med whitesprit, ble veldig bra resultat, også tørka malinga fortere og la seg jevnere på. gleder meg til og se fortsettelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 Tynna ikke ut bengaen nei. Går over med et strøk til og våtsliper deretter for et finere resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 kan bli kult dette;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Dette blir tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 Satser på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Da var Søknaden til BilTrangsynet sendt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 søknad om hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 utsettelse av EU kontroll... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Søknad om å bygge den om til 316 xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 ingen vits å våtslipe benga..... trikset er å ha temperatur på malingen og bilen, samt bruke skumrulle. har selv rullemalt en bil i matt farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 søknad om hva? S50b30 Søknad om å bygge den om til 316 xDSlike innlegg vil jeg heretter ha meg frabedt, makan..utsettelse av EU kontroll... Bilen er parkert i garasjen og skiltene er levert, blir stående til våren ingen vits å våtslipe benga.....trikset er å ha temperatur på malingen og bilen, samt bruke skumrulle. har selv rullemalt en bil i matt farge. Uenig, var mye nupper når jeg var ferdig. Våtslipte benga'n og resultatet ble mye bedre, gull verdt Men selvfølgelig, hadde jeg fulgt din framgangsmåte hadde resultatet blitt noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå