Morty999 Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 husk att den m20'n er i GOD stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Jeg vet at den m20'en jeg henta hos deg er ræv ja.. Men kjekt å ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 kan hende du finne rigjen ett stempel eller to om du er heldig inni der restene ligger igjen langs fetveien hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Dro ned til "verkstedet" for å fortsette på bilen. Sto ute og frøys stakkars, så kjekt å få den inn i varmen en liten stund Planen for dagen var å få montert svinghjul, clutch og kasse fra manuell. Heisa opp motoren jeg hadde liggende og begynte å ta av girkasse, clutch og svinghjul Det gikk forholdsvis enkelt og greit og nødvendige deler var i "gjenbrukbar" stand Tok av svinghjul og converter og heiv på det "nye" svinghjulet fra den henslengte b20'en.. Til min store frustrasjon satt nålelageret i b20'en bomfast..! Pakket sammen og dro hjem i påvente av nytt lager Fortsettelse imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Mye jobb å bygge om? Ser da ut som du takler dette greit Henter du bare pedalsett fra en manuell eller må du kjøpe et pedalsett som er tilpasset en original automat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 kan hende du finne rigjen ett stempel eller to om du er heldig inni der restene ligger igjen langs fetveien hehe Skal åpne og sjekke motoren for moroskyld Sikkert et pent syn Men hvordan fungerte clutchen? Er fattig så bruker den som sto i b20'en Mye jobb å bygge om? Ser da ut som du takler dette greit Henter du bare pedalsett fra en manuell eller må du kjøpe et pedalsett som er tilpasset en original automat? Jotakk! Har skrudd en del før, så er ikke helt fersk i faget, hehe Angående ombygging.. Pedalsett henter jeg fra en manuell bil, må bytte slavesylinder også så er noe jobb. Har ingen hastverk med å bli ferdig, så får ta den tida det tar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 jeg kjørte den aldri, men tror den var fin.. ole som kjørte den og den funka jo så.. værre med m20'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Har ole vært borti den så skjønner jeg hvorfor den er slakt Hehe.. Fra spøk til revolver.. Ser forsåvidt grei ut, får bare pusse trykkplata og svinghjul med noe sandpapir så holder nok det inntil videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 hehe. motorn var død før han begynte EDI: men ikke så død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Blir nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 hehe. motorn var død før han begynte EDI: men ikke så død Lol Blir nok bra Håper på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2012 Et spørsmål.. Må jeg bytte hovedbremse-sylinder for å få uttak til slavesylinder eller er den bare blokkert med en bolt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Du bør ha clutchpumpe, med mindre du skal clutche med bremsepedalen.. Uttak til clutchpumpa finner du på bremsevæskebeholderen. evt så må du ha en fra manuell gir. Eller så kan du ha en egen beholder, Som går slange til clutchpumpa og videre til slavesyl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2012 Hmm.. Blir dumt å clutche med bremsepedalen.. Tenkte jeg ikke på Får ordne med en egen beholder da Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Hvis du ser under den bremsevæskebeholderen som er der nå, så er det en tapp under, den er blenda på automatbiler, hvis du kapper av ytterst så funker den fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå