M|Fjeld Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2012 Se der ja Får se hva jeg gjør Blir muligens egen beholder for arbeidetsskyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Våknet til nok en dag med strålende sol og stort antall varmegrader! Ettersom min venter på et svinghjulslager for å få den sammen igjen, så tok jeg en vask av 525'en til en kompis som jeg bruker om dagen. Var skitten som få! Seriøst mye bruk av avfetting og skum/såpe måtte til da bilen var inngrodd i møkk! Har ingen bilder fra før vask, så tok et bilde som er fra 1 måned sida.. Bilen var like skitten idag. Etter en runde med rubbing Voks påført! Tok en tur i vårsola etter vasken på fine og tørre veier Henta også ut et lass med deler fra Mekonomen.. Dessverre går mesteparten av dette til en av firmabilene til far (Peugeot Partner) bortsett fra et lite svinghujlslager som kommer til gode på e34'en min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Dro en tur til Flateby for å hente en delebil til en kompis igår.. Da han bare skulle ha fronten og motor så kjøpte jeg resten av kjærra og henter den så fort han er ferdig med sitt Dermed har jeg da pedalsett, clutchpumpe, slavesylinder og masse deler til overs skulle noe gå galt Fått kjærra hjem på tomta Nå om dagen går tiden til den hvite varebilen hvor nesten hele forstillinga skal byttes.. Regner med å bli fort ferdig så jeg kan få pusla med e34'en igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Dette blir bra!! Nice med delebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Tok ei lita økt på bilen idag Satte den opp på bukker og startet med å presse inn svinghjulslageret.. Gikk enkelt å greit, så nå står clutch og girkasse for tur Deretter var det tid for å dille litt med interiøret, bagasjeluka var låst igjen fra innsiden så var en LITEN jobb å få opp den igjen.. Klarte det etter MYE knot og banning! Automat-driten ble demontert og førerstolen smurt opp. Alt i alt en god økt! Loddet ledningene sammen og klemte til med en "kabelsko" deretter Fungerer utmerket Starteren går rundt hvertfall.. Spacet opp wieren (som lar stolen bevege seg fram og tilbake) da denne var noe slapp. Nå er det stramt og fint Smurte opp glideskinnene og alt av bevegelige deler da dette var tregt og tungt.. Nå går alt som en drøm Begge tåkelysa hadde sort lyktefilm på seg. Dette er nå fjernet da det ikke ser ut i måneskinn Slik bilen står nå! Imorgen er planen å få inn clutch, girkasse og mellomaksel Pedalsettet skal ut og noe elektrisk skal fikses på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Dette blir bra!! Nice med delebilen! Blir nok bra tilslutt!! Jepp, det hjelper på motivasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 SKulle ønske jeg hadde sånt pågangsmot...er lat jeg.. står du ute og skrur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 SKulle ønske jeg hadde sånt pågangsmot...er lat jeg.. står du ute og skrur? Pågangsmot er kjekt å ha når man skrur.. Står ute og skrur ja! Har hatt bilen på Motorsenteret på Rud den siste tiden.. Bilen som sto ved siden av min ble påtent i helga Så tok da min hjem i frykt for lignende hærverk og det var egentlig like greit, da får jeg pusla med bilen mer enn før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Gårsdagen var fylt med skyfri himmel og t-skjorte/shorts vær! Da var det bare å komme seg ut å skru Fikk tatt ut midtkonsoll, rattstamme og pedalsett samt rydda litt opp i noen kabler.. Får bare beklage elendige HTC bilder, men kamera har forsvunnet på mystisk vis Girkasse skal inn i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Nice!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Her skjer det saker og ting. Å flink med bilder er du og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Takker for hyggelige tiilbakemeldinger! Viktig å dokumentere Glema Har nå montert og sentrert clutchen, prøvde å få inn girkassa igår også.. Var litt tungt på bakken så tar det senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Skrur du alene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Skrur alene ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Vaska bilen idag.. Fant også fram en vifte som jeg hadde liggende.. Hadde helt glemt at jeg hadde den.. Blåser som en orkan! Den både suger og dytter luft, så blir å montere denne bak raddisen for å ha der som back-up skulle noe gå galt Titta under baksetet, og der var det jaggu meg et batteri! Ikke dumt igrunn, da har jeg egen strømforsyning til anlegget Shift-light integrert i dashbord Kun prøvemontert, skal legge noe glassfiber rundt for å få en smuud overflate.. Var også en tur innom den lokale skraphandlern idag, og der fant jeg overraskende nok en pen e28 518 uten spesielt mye rust eller annet.. Synd igrunn, for denne kunne levd på veien i mange år til.. Jaja.. Motoren startet og gikk like pent som om den skulle være ny! Så da blir det å skru den ut ila neste uke og ta den med seg hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå