M|Fjeld Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 M20'en ble solgt her om dagen, så måtte hive meg rundt for å røske ut denne Demonterte hele fronten.. MYE lettere å arbeide Klar til å dras ut! Kjekt med ATV Vekk med solfilm! Vaska traversen ren for dritt og lakka den med noe maling jeg hadde liggende.. Ser faktisk ikke så værst ut! Nye motoren klar for å hives inn Skulle trudd motoren var ny! Ingen spor etter lekkasje, og er veldig ren og pen Naboen dukka plutselig opp i dag med Lastebil og kran Så da fikk jeg hivd inn motoren 2 uker tidligere enn planlagt Ble VELDIG god plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 og plutselig hadde du 518 føler jeg mobber deg mye nå men xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Bra jobba! Må spørre.. Hvorfor så liten motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 M20en hadde rådebank så kvitta meg med den.. Så har jeg denne i e34en inntil høsten.. Så blir det å hente e34 m5 fra sverige.. M10en havner deretter i en 02/e21/e30 som blir rein banebil Slepper da å kjøpe en m10 motor senere.. Så slår 2 fluer i en smekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 og plutselig hadde du 518 føler jeg mobber deg mye nå men xD Null stress Er lov å ha det moro på andres bekostning engang i blandt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Jeg tror du drømmer litt mye, en dag skal du ha 540 donorbil mens en annen dag skal du ha m5, å sÅ neste dag igjen skal du ha e36m3 med 700 whp.. Det er jævla dyrt med bil, og det kan være fornuftig Å ha litt realistiske planer. Jeg tror du hadde hatt godt av å fortsette på skolen du starta på ifjor høst, det hadde pleia bilinteressen din svært mye, og du ville fått et annet syn på det og skru bil. Men for all del, kjør på! En m10 i en 02 går friskt nok, problemet er bare at du mÅ oppgradere understellet så mye for at det skal fungere på bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Vel.. Du sier noe der.. Styra og tulla mye før.. Nå lar jeg prosjektet gå sin gang, og målet her her først og fremst å få en hel og pen e34 Har nå lært at bil er dyrt.. Hva slags motor det står i driter jeg i da dette er tiltenkt som en godværsbil.. Trenger ikke stor motor for å cruise rundt.. Men har jeg råd til det så blir det 540/M5 Og ang den skolen.. Var ikke mye godt i skal jeg si deg.. Læreren var en fjott med mindre kunnskap om biler enn meg, og det manglet både utstyr og verktøy på verkstedet.. Og er fullt klar over at en 02 krever mye oppgraderinger i understell, men om det blir en 02 framfor e21/e30 eller noe i det hele tatt vet jeg ikke før jeg står der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Han har garantert mer peiling på bil enn deg, han er bare dritalei av kids som kommer med planer i massevis hvor han ser at ingenting blir fullført. Husk at han har jobbet som mekaniker i 20 år Verktøy måtte du uansett stille med selv, og det var mer utstyr der enn hjemme hos deg hvor du drar ut en motor med en atv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Haha Det er kanskje stygt å le.. men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Han har garantert mer peiling på bil enn deg, han er bare dritalei av kids som kommer med planer i massevis hvor han ser at ingenting blir fullført. Husk at han har jobbet som mekaniker i 20 år Verktøy måtte du uansett stille med selv, og det var mer utstyr der enn hjemme hos deg hvor du drar ut en motor med en atv. Veit at han som har jobben er dritflink, men i år er det en vikar der.. Opplegget sugde.. Haha Det er kanskje stygt å le.. men.. Jada Jeg vet.. Uansett.. Jeg er bare ute etter en fungerende bil.. Og da er jeg fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Ettersom rotor og fordelerlokk knakk da motoren ble røska ut med hjullaster på høggern så måtte dette skaffes nytt.. Møtte da idag en svært blid og imøtekommende selger som hadde ca 4-5 garasjer smekkfulle av deler! Så da fikk jeg... * Rotor og fordeler * Speedometer fra e32 750! * M10 tennspole * Og litt annet stæsj for den nette summen av 100 kr Gamle speedo Blir nok å bytte over "arket" til den fra e34'en Blir nok bra! Nye tennspolen fra en m10b18 kun gått 90.000km dokumentert, rotor og fordeler kom fra samme motor og så ut som nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Sjefen på en Mekonomen i A&B skylder meg noe spenn, så da tar vi Eu-kontroll hvor han overser alt istedet Jeg er ikke rasist, bare rasebevist Ikke lurt det der og overse ting på pkk, kan fort slå tilbake på verkstedet. Hvertfall når man kjører ungdomsbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Blir fett det her E34 kom vel med m10b18 om jeg ikke husker feil så går vel kurrant det ovenfor bt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 E34 kom med M40/M43, aldri med M10. BMW slutta med M10 i 87 Men kan ikke tenke meg at noen bryr seg så lenge du setter inn en MINDRE motor så lenge det er en 88 (ikke krav til kat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå