wicky124 Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Er vel tvilsomt at denne bilen skal godkjennes hos offentlige organer.. Så er vel ett fett hva han monterer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Blir nok å bare la den stå uten skilt ut året.. Så blir det ny motor til høsten/vinteren.. Edit: Får også påpeke at M10'en ikke skal godkjennes, skal bare brukes som en "imellomtiden motor" før noe nytt havner nedi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Så du skal ikke ha skilt på bilen i 2012?Men skal bytte motor til høsten igjen? Nå skjønner jeg ikke poenget med å bytte til M10 lenger..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Lakkert diverse interiør detaljer med blank sort maling. Gjør stor forskjell på kvalitetfølelsen interiørmessig Mer skal lakkes etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Før og etter Lakken er fortsatt våt på bildet, er blank svart Fornøyd med resultatet Fikk denne fra en kompis.. Downpipen fra en A4 B5 1.8tq 2.5" strakt, passer perfekt i e34 karosseriet med m10 turbo, får se da... Er kun økonomien det står på i dette tilfellet, hadde nok sittet annen redskap nedi motorrommet hadde dette vært i orden Lakket opp burnehjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Ja.. Til alle som syter om motorvalget mitt.. M10'en blir hivd ut imorgen og en M50B25 finner veien nedi motorrommet iløpet av uka!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Ta deg en sykkeltur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Har nå vært og henta en Turbo og Ic fra en eldre Nissan Patrol.. Tenker å kjøre 0.3-0.4 bar på dønn original motor før noe mer gjøres Fikk litt igjen på skatten i år også, så da blir det coilovers og Gripforce Stage 3 Clutch kit mot sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Fikk lyst på svart taktrekk/interiør, så begynte med A-stolpen.. Og gikk selvfølgelig tom for maling.. Vaske vaske.. Og vips, der satt fronten på.. Klar for å trilles til verksted hvor det blir bytte av motor IGJEN M50 turbo here we come Har ordnet med noe dekk, blir vel noen stabler til etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Du har ikke vurdert å få inn m50'n og bare kjøre sånn da? Kanskje prøve å få ut skiltene og bruke bilen liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Skiltene er bare å hente ut når jeg gidder Har i tillegg to stk varebiler som jeg kjører tilnærmet gratis, så stresser ikke med å få bilen ferdig.. Kan like gjerne stå til neste år for min del.. Ic og 2.5" rør er henta, Imorgen blir det å røske ut motoren fra delebilen, sveise om bunnpanna samt lage et adapter for turboen på manifoldene Edit: Blir å legge lista på 0.3-0.4 bar i første omgang.. Litt mere effekt = mere morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Fått ut motoren fra delebilen Har også tatt over front og bakfanger(Diamantsvart) fra delebilen da de som sto på var mørkblå.. Sto også shadowline lister på delebilen som settes over på min da jeg hater krom!! Imorgen blir det å hive inn M50'en og forhåpentligvis få start Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Lar bildene tale for seg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Blir vel bra dette da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå