Gå til innhold

Tønsberg Cars & Coffee BMW meet! vell overstått :)

Glenglen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 370
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da tar jeg initiativet, og legger opp litt info for felles kjøring fra TELEMARK.

Vi møtes ved telemarksporten 10:30-11:00, og så drar vi videre til tønsberg 11:00 ;)

http://kart.gulesider.no/m/9gHNC

Høres bra ut, på statoil der eller? Skal ut på lørdag, så får se om jeg klarer å stå opp så tidlig :P Isåfall kommer jeg med en oxford green E39.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som kjører fra oslo...Når har dere tenkt å kjøre tilbake til Oslo igjen?

Når vi er ferdige i Tønsberg ;)

Hehe...nei du det. Er vel ikke satt noen tid for retur, men kan jo bruke anledningen til å minne folk på at det er felles avreise fra kaia ved Akershus Festning - (Vippetangen) kl 10.30 mot Tønsberg.

Oppmøte 10.00 - 10.30

Avreise kl 10.30 altså.

Aner ikke hvem som dukker opp, men håper virkelig at det blir noen...felles kjøring er så MAX når man skal på treff! :)

Kan også ta med at jeg har fulgt med værutsiktene de siste dagene fra meteorologisk, og ved avreise fra oslo kan man risikere noe regn ut av byen og ned mot drammen...i selve Tønsberg ser det ut til å bli opp mot 8 grader midt på dagen og lite eller ingen nedbør!! :D

kanskje slenge seg på fra drammen da, passerer dere der ca 11.15?

Vi kan vel svinge følget innom Shell på Rundtom sånn rundt den tiden når vi passerer og plukke opp de som vil være med derifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut, på statoil der eller? Skal ut på lørdag, så får se om jeg klarer å stå opp så tidlig :P Isåfall kommer jeg med en oxford green E39.

Helt riktig ;)

Det klarer du vettu, er jo mer morro å kjøre samla med flere biler enn alene hele veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det Lars! ;D

:applause:

Er det som gidder å vaske bilen vår mens jeg er på jobb i mårra?

Jeg kan nok gi bilen din en vask for deg jeg ;) Bare det er opphold, må ta min og :)

Den er god. :-) Er på jobb fra 10 til 16, så det er bare å komme innom å hente bilen. Bare den er nyvasket og levert tilbake på jobb til kl 16 så er jeg fornøyd. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...