Lars89 Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Kommer hvis jeg får bilen sånn halvveis presentabel til treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Kommer på kaffe jeg også! Jeg er med på kaffen Ingen i mine kretser som kjører BMW drikker kaffe, så det hadde vært hyggelig å slått av en prat med en kaffekopp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Jeg drikker te Fredrik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Kommer på kaffe jeg også! Jeg er med på kaffen Ingen i mine kretser som kjører BMW drikker kaffe, så det hadde vært hyggelig å slått av en prat med en kaffekopp! Hehe.. Klart det! Det man trenger for å overleve er nok kaffe og litt søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Dere får ta med kaffe i en termos, camping bord, og en stol hver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Dere får ta med kaffe i en termos, camping bord, og en stol hver Lov med litt solbergtoddy eller te? Kaffesmaken har ikke helt grodd på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Dere får ta med kaffe i en termos, camping bord, og en stol hver Har faktisk alltid campingstol i BMWn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 haha normalt å ha camping stol med da morsomt bilde foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Hehe høres bra ut detta de som har mye plass i bilen må stille opp med et campingbord å ja! Ta med Termos! fyll den med Kaffe, Te eller pølser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Ja, det hadde vi satt pris på Dere får ta med kaffe i en termos, camping bord, og en stol hver Lov med litt solbergtoddy eller te? Kaffesmaken har ikke helt grodd på meg... Såklart! Jeg er ikke helt fan av kaffesmaken selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Får vel ta med campingstol og en termos med te vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Får vel ta turen innom og kikke her vel? Ta med noe godt å drikke og godt humør Får håpe værgudene er med denne dagen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Får vel ta med campingstol og en termos med te vel Ska vi slå følge til treffet, eller? Morsommere å kjøre sammen med noen synes jeg. Jeg skal prøve å lure med FTE og Anders87 også, så kanskje vi blir en liten gjeng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Må prøve å få til noen bra E36 bilder på treffet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Får vel ta med campingstol og en termos med te vel Ska vi slå følge til treffet, eller? Morsommere å kjøre sammen med noen synes jeg. Jeg skal prøve å lure med FTE og Anders87 også, så kanskje vi blir en liten gjeng. Jada, så får vi med 628Csi og Robkill også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå