SofaKingFresh Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Hjertelig ved siden av min og ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Og min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Hva med e30'en da Torek? Nei nei nei nei, du får ta ut e30'n Tror ikke jeg rekker å få den klar. Alle felgene venter på lakkering. Mao. ingen hjul å rulle på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Hva med e30'en da Torek? Nei nei nei nei, du får ta ut e30'n Tror ikke jeg rekker å få den klar. Alle felgene venter på lakkering. Mao. ingen hjul å rulle på.. Har noen gamle vinterhjul liggende her du kan få låne I værstefall så kan du vell alltids hive deg på noen som skal denna veien og ta en titt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Får se om ikke jeg rekker en tur da. Om ikke annet så får jeg de andre bilene til å se bedre ut i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Er flere av oss med bruksbiler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Tror ikke jeg kommer med BMW alikevel! Blir sikkert Mercedesen Kan ta med kaffe og godt humør fordeom! + har med 6 sylindret motor på 3 liter og 24 ventiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Tar gjerne en tur for å kikke litt da min ikke er så mye å vise frem i en slik sammenheng:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Alle trenger ikke ha utstillingsbiler heller. Har dratt på treff i alle mine biler og de ser ikke alltid like bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Godt å høre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Nytt treffsted nå, det blir utenfor Biltema i Tønsberg istedet for Eik. Det er litt bedre plass og mye bedre solforhold der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 Nytt treffsted nå, det blir utenfor Biltema i Tønsberg istedet for Eik. Det er litt bedre plass og mye bedre solforhold der Oppdatert førstepost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Er nok mye bedre å ha det der ja...tviler på dere hadde fått tillatelse til å ha det på Eik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Kommer du med nybilen da eller Kny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Wizzy du får komme på treff å se da vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå